Terapia di luce rossa versus tinnitus

L'acufene hè una cundizione marcata da un sonu constante di l'arechje.

A teoria principale ùn pò micca veramente spiegà perchè u tinnitus si trova."A causa di un gran numaru di cause è a cunniscenza limitata di a so fisiopatologia, u tinnitus resta sempre un sintumu scuru", hà scrittu un gruppu di circadori.

A teoria più prubabile per a causa di l'acufene dichjara chì quandu e cellule di u capeddu cochlear si dannu, cumincianu à invià signali elettrici à u core.

Saria una cosa abbastanza orrenda per avè da campà, cusì sta sezione hè dedicata à tutti quelli chì anu tinnitus.Se cunnosci qualcunu cun ellu, mandateli stu video / articulu o episodiu di podcast.

Puderà a luce rossa alleviate u sonu di l'arechje in e persone cun tinnitus?

 

In un studiu di u 2014, i circadori anu pruvatu LLLT nantu à 120 pazienti cun tinnitus intrattabile è perdita di udizione.I pazienti sò stati divisi in dui gruppi.

U gruppu unu hà ricivutu trattamentu di terapia laser per 20 sessioni chì consistanu di 20 minuti ognunu

U gruppu dui era u gruppu di cuntrollu.Anu pensatu chì anu ricevutu u trattamentu laser, ma u putere à i dispositi hè stata spenta.

Risultati

"A diferenza media di gravità di u tinnitus trà i dui gruppi era statisticamente significativa à a fine di u studiu è 3 mesi dopu à a fine di u trattamentu".

"A radiazione laser di livellu bassu hè efficace per u trattamentu à cortu termine di Tinnitus causatu da a perdita di udizione neurosensoriale è u so impattu pò esse ridutta cù u tempu".

www.mericanholding.com

 


Tempu di Postu: Nov-23-2022