Beneficii pruvati di a terapia di luce rossa - Aumenta a testosterone

In tutta a storia, l'essenza di un omu hè stata ligata à a so hormona masculina primaria testosterone.Intornu à l'età di 30, i livelli di testosterone cumincianu à calà è questu pò esse risultatu in una quantità di cambiamenti negativi à a so salute fisica è benessere: riduzzione di a funzione sessuale, livelli d'energia bassu, massa musculare ridutta è crescita di grassu, frà altri.

https://www.mericanholding.com/full-body-led-light-therapy-bed-m6n-product/

Cumposti questu cù l'infiniti contaminanti ambientali, u stress è a cattiva nutrizione chì hè cusì cumunu in a maiò parte di a nostra vita è ùn hè micca surprisa chì vedemu una epidemia di testosterone bassu in l'omi in u mondu.

In u 2013, un gruppu di circadori coreani hà studiatu l'impattu di l'esposizione testicularluce laser rossa (670nm) è infrarossa (808nm)..

I scientisti divisu 30 ratti maschili in trè gruppi: un gruppu di cuntrollu è dui gruppi chì sò stati esposti à a luce rossa o infrared.À a fine di a prova di 5 ghjorni induve i rati sò stati esposti à un trattamentu di 30 minuti à ghjornu, u gruppu di cuntrollu ùn hà vistu nisun aumentu di i livelli di testosterone è di testosterone in i ratti esposti à u rossu è à l'infrared hè statu elevatu significativamente:

"... U nivellu di serum T hè statu aumentatu significativamente in u gruppu di lunghezza d'onda di 808 nm.In u gruppu di lunghezza d'onda di 670 nm, u nivellu di serum T hè ancu aumentatu significativamente i livelli di testosterone à a listessa intensità di 360 J / cm2 / ghjornu ".


Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022