Avete mai intesu o lettu di terapia di luce rossa?

Ehi, avete mai intesu parlà di un lettu di terapia di luce rossa?Hè un tipu di terapia chì usa luci rosse è infrared vicinu per prumove a guariscenza è u rejuveneamentu in u corpu.

In fondu, quandu si trova nantu à un lettu di terapia di luce rossa, u vostru corpu assorbe l'energia luminosa, chì stimula a produzzione di ATP (adenosine triphosphate) in i vostri celluli.L'ATP hè cum'è u carburante chì e vostre cellule necessitanu per funziunà bè è riparà.

In u risultatu, a terapia di luce rossa hè stata dimustrata per avè una larga gamma di benefici, cum'è a riduzione di a inflamazioni, l'aumentu di a produzzione di collagene (chì pò migliurà l'elasticità di a pelle è riduce e arrughe), riducendu u dulore è a rigidità in i musculi è l'articuli, a migliurà a circulazione, è ancu migliurà l'umore è a chiarezza mentale.

A più bona parte hè chì a terapia di luce rossa hè cumplettamente sicura è micca invasiva, è pudete facilmente incorpore in a vostra rutina di benessere utilizendu un lettu di terapia di luce rossa in casa o in una clinica.Hè una bella manera di sustene a vostra salute è u benessere generale, è vi cunsigliu assai di pruvà!


Tempu di Postu: 14-Mar-2023