Ci hè più per a dosa di terapia di luce?

Terapia di luce, Fotobiomodulazione, LLLT, fototerapia, terapia infrared, terapia di luce rossa è cusì, sò nomi diffirenti per cose simili - applicà a luce in a gamma 600nm-1000nm à u corpu.Parechje persone ghjuranu per a terapia di luce da LED, mentri àutri utilizanu laser di livellu bassu.Qualunque sia a fonte di luce, certi pirsuni notanu risultati tremendi, mentre chì altri ùn anu micca nutatu assai.

U mutivu più cumuni di sta discrepanza hè a mancanza di cunniscenze nantu à a dosa.Per esse successu cù a terapia di luce, avete prima bisognu di sapè quantu hè forte a vostra luce (à distanze diverse), è da quantu tempu per aduprà.

www.mericanholding.com

Ci hè più per a dosa di terapia di luce?
Mentre chì l'infurmazioni disposti quì hè adattatu per misurà a dosa è calculà u tempu di applicazione per l'usu generale, a dosa di terapia di luce hè una materia assai più complicata, scientificamente.

J/cm² hè cumu tutti misuranu a dosa avà, però, u corpu hè tridimensionale.A dosa pò ancu esse misurata in J / cm³, chì hè quantu l'energia hè appiicata à un voluminu di cellule, piuttostu cà solu appiicatu a superficia di a pelle.
J/cm² (o ³) hè ancu un bonu modu per misurà a dosa?Una dosa di 1 J/cm² pò esse applicata à 5cm² di pelle, mentre chì a stessa dosa di 1 J/cm² pò esse applicata à 50cm² di pelle.A dosa per zona di a pelle hè a listessa (1J & 1J) in ogni casu, ma l'energia tutale applicata (5J vs 50J) hè assai sfarente, putenziale chì porta à diversi risultati sistemichi.
Diversi punti di forza di a luce ponu avè effetti diffirenti.Sapemu chì e seguenti combinazioni di forza è tempu dà a listessa dosa tutale, ma i risultati ùn anu micca necessariamente u listessu in studii:
2 mW/cm² x 500secs = 1J/cm²
500 mW/cm² x 2 sec = 1J/cm²
Frequenza di sessione.Quantu spessu deve esse applicata sessione di dosi ideali?Questu pò esse diversu per diversi prublemi.In qualchì locu trà 2x à settimana è 14x à settimana hè dimustratu efficace in studii.

Riassuntu
Utilizà a dosa ghjusta hè chjave per ottene u massimu di a terapia di luce.E dosi più elevate sò necessarie per stimulà u tissutu più profundo cà per a pelle.Per calculà a dosa per sè stessu, cù qualsiasi dispositivu, avete bisognu di:
Scuprite a densità di putenza di a vostra luce (in mW/cm²) misurandula à diverse distanze cù un metru di energia solare.
Sè vo avete unu di i nostri prudutti, aduprà a tavula sopra.
Calculate a dosa cù a formula: Densità di putenza x Tempu = Dose
Cercate protokolli di dosing (forza, tempu di sessione, dosa, frequenza) chì sò stati pruvati efficaci in studii pertinenti di terapia di luce.
Per usu generale è mantenimentu, trà 1 è 60J/cm² pò esse adattatu


Tempu di pubblicazione: 13-sep-2022