Luce rossa è funzione testicule

A maiò parte di l'organi è i glanduli di u corpu sò cuparti da parechji centimetri di l'ossu, musculu, grassu, pelle o altri tessuti, facendu l'esposizione diretta à a luce impratica, se micca impussibile.Tuttavia, una di l'eccezzioni notevuli hè i testiculi maschili.

Hè cunsigliatu di brillà a luce rossa direttamente nantu à i testiculi ?
A ricerca mette in risaltu parechji benefizii interessanti per l'esposizione testiculare di luce rossa.

Fertilità aumentata?
A qualità di l'esperma hè a misura primaria di fertilità in l'omi, cum'è a viabilità di i spermatozoi hè in generale u fattore limitante à a ripruduzzione riescita (da u latu di u maschile).

L'espermatogenesi sana, o a creazione di sperma, passa in i testiculi, micca tantu luntanu da a produzzione d'androgeni in e cellule di Leydig.I dui sò assai correlati in fattu - chì significheghja chì l'alti livelli di testosterone = alta qualità di sperma è vice versa.Hè raru di truvà un omu bassu di testosterone cù una grande qualità di sperma.

I sperma sò pruduciuti in i tubuli seminiferous di i testi, in un prucessu multi-passu chì implica parechje divisioni cellulari è a maturazione di sti celluli.Diversi studii anu stabilitu una relazione assai lineare trà ATP / produzzione di energia è spermatogenesi:
Drugs è cumposti chì interferiscenu cù u metabolismu energeticu mitocondriale in generale (ie Viagra, ssris, statins, alcohol, etc.) anu un effettu estremamente negativu nantu à a produzzione di sperma.
Droghe / cumposti chì sustenenu a produzzione di ATP in mitocondria (hormone di tiroide, cafeina, magnesiu, etc.) aumentanu u numeru di sperma è a fertilità generale.

Più chè l'altri prucessi di u corpu, a produzzione di sperma hè assai dipendente da a produzzione di ATP.Dapoi chì a luce rossa è infrarossa aumentanu a produzzione di ATP in mitocondria, secondu a ricerca di punta in u campu, ùn deve esse micca surprisa chì e lunghezze d'onda rosse / infrarouge sò state dimustrate per stimulà a produzzione di sperma testiculari è a viabilità di u sperma in diversi studii animali. .À u cuntrariu, a luce blu, chì dannu a mitocondria (suppressing ATP production) reduces sperma / fertilità.

Stu applicà micca solu à a pruduzzione di sperma in i testiculi, ma ancu direttamente à a salute di e sperma libera post-ejaculation.Per esempiu, studii sò stati fatti nantu à a fertilizazione in vitro (IVF), chì mostranu risultati superiori sottu u lume rossu in i mammiferi è u sperma di pisci.L'effettu hè soprattuttu prufondu quandu si tratta di a motilità di i sperma, o a capacità di "natari", cum'è a cuda di e cellule di sperma sò alimentate da una fila di mitocondria sensibili à a luce rossa.

Riassuntu
In teoria, a terapia di luci rosse appiicata currettamente à l'area di testicule pocu prima di a relazione sessuale puderia pruduce una probabilità maiò di fertilizazione successu.
Inoltre, a terapia di luce rossa consistente in i ghjorni prima di a relazione sessuale puderia ancu aumentà e probabilità, per ùn dì micca di riduce a probabilità di produzzione anormale di sperma.

Livelli di Testosterone Potenzialmente triplicati?

Hè cunnisciutu scientificamente da l'anni 1930 chì a luce in generale pò aiutà i masci à pruduce più di testosterone androgenu.I studii iniziali allora anu esaminatu cumu e fonti luminose isolate nantu à a pelle è u corpu affettanu i livelli di l'hormone, chì mostranu una mellura significativa cù l'usu di lampadine incandescenti è a luce di u sole artificiale.

Un pocu di luce, pare, hè bonu per i nostri hormoni.A cunversione di u colesterolu di a pelle in sulfate di vitamina D3 hè un ligame direttu.Ancu s'ellu hè forse più impurtante, a migliione di u metabolismu oxidativu è a produzzione di ATP da e lunghezze d'onda rosse / infrarosse hà un largu, è spessu sottovalutatu, effetti nantu à u corpu.Dopu tuttu, a produzzione di energia cellulare hè a basa di tutte e funzioni di a vita.

Più ricenti, studii sò stati fatti nantu à l'esposizione diretta di u sole, prima à u torsu, chì aumenta in modu affidabile i livelli di testosterone di l'omi da 25% à 160% secondu a persona.L'esposizione à a luce di u sole direttamente à i testiculi, ma hà un effettu ancu più prufondu, aumentendu a produzzione di testosterone in e cellule di Leydig da una media di 200% - un grande aumentu annantu à i livelli di basa.

I studii chì liganu a luce, in particulare a luce rossa, à a funzione testiculare di l'animali sò stati realizati da quasi 100 anni.L'esperimenti iniziali anu focu annantu à l'uccelli maschili è i picculi mammiferi cum'è i topi, chì mostranu effetti cum'è l'attivazione sessuale è a recrudescenza.L'estimulazione testiculare da a luce rossa hè stata studiata per quasi un seculu, cù studii chì li liganu à una crescita testicular sana è risultati riproduttivi superiori in quasi tutti i casi.Studi umani più recenti sustenenu a listessa teoria, chì mostranu risultati potenzalmenti ancu più pusitivi cumparatu cù l'acelli / i topi.

A luce rossa nantu à i testichi hà veramente effetti drammatici nantu à a testosterone?

A funzione testiculare, cum'è l'esitatu sopra, dipende da a produzzione di energia.Mentre chì questu pò esse dettu di quasi ogni tissutu in u corpu, ci hè evidenza chì hè soprattuttu veru per i testiculi.

Spiegatu in più dettagliu nantu à a nostra pagina di terapia di luce rossa, u mecanismu per via di quale travaglianu e lunghezze d'onda rosse hè suppostamente per stimulà a produzzione di ATP (chì pò esse pensata cum'è una munita di energia cellulare) in a catena respiratoria di a nostra mitocondria (guardate in a citocroma oxidasa - una enzima fotoricettiva -). per più infurmazione), aumentendu l'energia dispunibile à a cellula - questu hè applicà à e cellule di Leydig (cellule produttrici di testosterone) quantu.A produzzione di energia è a funzione cellulare sò proporzionati, vale à dì più energia = più pruduzzione di testosterone.

In più di questu, a produzzione d'energia di u corpu tutale, cum'è correlata cù / misurata da i livelli di l'hormone tiroide attivu, hè cunnisciuta per stimulà a steroidogenesi (o a produzzione di testosterone) direttamente in e cellule di Leydig.

Un altru mecanismu potenziale implica una classe separata di proteine ​​​​fotoricettive, cunnisciute cum'è "proteine ​​opsina".I testiculi umani sò sopratuttu abbundanti cù varii di sti fotoreceptors altamente specifichi cumpresu OPN3, chì sò "attivati", cum'è u citocromu, specificamente da lunghezze d'onda di luce.L'estimulazione di sti proteini testiculari da a luce rossa induce risposti cellulari chì ponu infine guidà à una crescita di a produzzione di testosterone, tra l'altri cose, ancu s'è a ricerca hè sempre in e fasi preliminari in quantu à queste proteine ​​​​è viaghji metabolichi.Stu tipu di proteini fotoricettivi si trovanu ancu in l'ochji è ancu, curiosamente, in u cervellu.

Riassuntu
Certi circadori speculanu chì a terapia di luce rossa direttamente nantu à i testiculi per periodi brevi è regulari aumenterà i livelli di testosterone cù u tempu.
A valle, questu puderia potenzialmente purtà à un effettu olisticu nantu à u corpu, aumentendu l'attenzione, migliurà l'umore, aumentendu a massa musculare, a forza di l'osse è riducendu l'excedente di grassu di u corpu.

www.mericanholding.com

U tipu d'esposizione à a luce hè cruciale
Luce rossapò vene da una varietà di fonti;hè cuntenutu in u spettru più largu di u sole, a maiò parte di i luci di casa / travagliu, luci di strada è cusì.U prublema cù sti fonti di luce hè chì cuntenenu ancu lunghezze d'onda contradictorii cum'è UV (in u casu di u sole) è u blu (in u casu di a maiò parte di l'illuminazione di casa / strada).Inoltre, i testiculi sò particularmente sensittivi à u calore, più cusì chì l'altri parti di u corpu.Ùn ci hè nunda di applicà una luce benefica se annullate simultaneamente l'effetti cù luce dannosa o calore eccessivo.

Effetti di luce blu è UV
Metabolicamente, a luce blu pò esse pensata cum'è u cuntrariu di a luce rossa.Mentre a luce rossa potenzialmente migliurà a produzzione di energia cellulare, a luce blu l'aggrava.A luce blu dannu specificamente l'ADN di e cellule è l'enzima citocromu in a mitocondria, prevenendu ATP è a produzzione di diossidu di carbonu.Questu pò esse pusitivu in certi situazioni cum'è l'acne (induve i battìri problematichi sò ammazzati), ma cù u tempu in l'omu, questu porta à un statu metabolicu inefficiente simili à a diabetes.

Red Light vs Sunlight nantu à i testiculi
A luce di u sole hà effetti benifichi definiti - a produzzione di vitamina D, umore mejoratu, u metabolismu energeticu aumentatu (in petite dosi) è cusì, ma ùn hè micca senza i so svantaghji.Troppu esposizione è ùn solu perde tutti i benefici, ma creanu inflammazioni è danni in forma di sunburn, eventualmente cuntribuiscenu à u cancer di a pelle.I zoni sensittivi di u corpu cù a pelle fina sò soprattuttu propensi à stu dannu è inflammazioni da a luz di u sole - nisuna zona di u corpu più di i testiculi.Isolatufonti di luce rossacum'è LEDs sò bè ​​studiatu, apparentemente cù nimu di i longhi d'onda dannusu blu & UV è cusì ùn risicu di sunburn, cancru o inflammation testicular.

Ùn riscalda i testiculi
I testiculi maschili pendu fora di u torsu per un mutivu specificu - operanu più efficace à 35 ° C (95 ° F), chì hè un pienu di dui gradi sottu à a temperatura normale di u corpu di 37 ° C (98,6 ° F).Parechji tippi di lampade è lampadine utilizati da alcuni per a terapia di luce (cum'è incandescents, lampade di calore, lampi infrared à 1000nm +) dà una quantità significativa di calore è per quessa ùn sò micca adattati per l'usu nantu à i testiculi.Riscaldà i testiculi mentre pruvate d'applicà a luce daria risultati negativi.L'unicu fonti "freddi" / efficienti di luce rossa sò LED.

Bottom Line
Luce rossa o infrarossa da anFonte LED (600-950nm)hè statu studiatu per l'usu nantu à i gonadi maschili
Certi di i beneficii putenziali sò detallati sopra
A luce di u sole pò ancu esse aduprata nantu à i testiculi, ma solu per brevi periodi è ùn hè micca senza risichi.
Evite l'esposizione à u blu / UV.
Evite ogni tipu di lampade di calore / lampadina incandescente.
A forma più studiata di terapia di luce rossa hè da LED è laser.I LED rossi visibili (600-700nm) parenu esse ottimali.


Tempu di pubblicazione: 12-10-2022