360 Degree About Red Infrared LED Light Therapy Bed - MERICAN M6N

Descrizione breve:
MERICAN NEW DESIGN M6N, u Full Body PBM Therapy Pod-M6N hè u mudellu di punta è a scelta per i prufessiunali per via di a putenza è a dimensione, l'esposizione 360 ​​è l'accessu faciule à u pannellu inferiore massivu pianu.M6N tratta tuttu u corpu, da a testa à i vostri pedi, tuttu in una volta in menu di 15 minuti.Hè rilassante è vi lasciarà sentu megliu chè mai.

Applicazione:
1. Per Mid-end, salone di bellezza high-end, clinica di bellezza è spazii di bellezza medica.
2 .Per ringiovanisce a pelle, anti-invecchiamento, sbiancamentu di a pelle è riparà i danni di a pelle, cum'è smagliature, cicatrici, luminosità di a pelle, macchie pigmentarie, anti-rughe è linee fini.

Principiu di travagliu:
A terapia di luce RED funziona è ùn hè micca specificatu solu à i disordini di a pelle è l'infizzioni, perchè questu pò esse più efficace in parechje altre cumplicazioni di salute.Hè impurtante per esse cunnisciutu nantu à quale principii o regule sta terapia hè basatu, perchè questu permetterà à tutti l'efficienza, u travagliu è i risultati di a terapia di luce rossa.A luce infrarossa hè aduprata in questa terapia chì hà una lunghezza d'onda più grande è intensità di massa.In i paesi occidentali, i medichi utilizanu soprattuttu sta terapia per trattà i disordini di u sonnu, u stress mentale è altre infizzioni.U principiu di a terapia di luce rossa hè pocu specificu, perchè difiere totalmente di l'altri terapia di culore applicata à u corpu umanu.
U principiu nantu à quale a terapia di luce rossa hè basata averà alcuni passi.Prima, quandu i raggi infrarossi sò emessi da una fonte capace, allora sti raghji di l'infrared penetreranu prufondamente in a pelle umana finu à 8 à 10 mm.Siconda, sti raghji di luce cuntrullà ancu a circulazione di sangue è più tardi questi guariscenu e zone infettate più rapidamente.Intantu, i celluli di a pelle dannuti sò restaurati è guariti cumpletamente.Tuttavia, ci pò esse qualchì raru è pocu effetti latu cumuni chì i pazienti ponu sperienze durante e sessioni di terapia regulare.Hè più efficace per allevà u dulore agutu è crònicu, l'inflamazioni è l'allergii di a pelle.

L'usu longu hè megliu
Una volta in 20 minuti:
U sintimu di stanchezza sparì, a forza fisica ricuperata, è l'umore era piacevule. A pelle di u corpu era slippery è tenera quandu si bagnava quellu ghjornu, è a viscosità di u sangue era ridutta.
8 volte in 30 ghjorni:
I muvimenti di l'intestione lisci, u sonnu migliuratu, i cerchi scuri sottu à l'ochji, i cerchi scuri di i sacchetti sò spariti, a pelle era rosata è brillanti, è a pelle di tuttu u corpu era liscia è fina.
12 volte in 45 ghjorni:
E arrughe nantu à a faccia è a pelle di u corpu si liscianu gradualmente, è e macchie faciale svanisce gradualmente.
16 volte in 60 ghjorni:
E linee di capu è i pedi di gallina sò spariti.I fianchi sò stati ablati, è tutta a pelle hè stata stretta.
24 volte in 90 ghjorni:
I lipidi di u sangue, a pressione di sangue, a riduzione di u zuccheru in u sangue, u dolore di l'articuli sparivanu, è e ferite guariscenu più rapidamente.
Usu à longu andà:
Migliurà l'immunità è a resistenza à e malatie, cuntrullà e malatie croniche, a pelle hè ferma è impeccabile, ritardà l'anziane.

Precauzioni:
Ùn pò esse usatu per trattà l'ipoplasia congenitale di a pelle, cum'è sputum, spots
Prima di l'usu, applica un serum protettivu speciale di collagene è gelatinase à u vostru corpu
Prestate attenzione à a prutezzione di l'ochji durante l'usu, duvete portà un patch speciale per l'ochji
Dopu à u primu usu, osservate s'ellu ci hè una reazione allergique à u lume rossu, se no, cuntinueghja à seguità u cursu di trattamentu
Ùn porta micca ghjuvelli durante l'usu
Per piacè caccià a lente di cuntattu durante l'usu
Quelli chì sò allergii à a luce rossa, quelli chì anu sagnamentu attivu o scossa o ferite viscerale sò pruibiti di utilizà.

LED ROSSU 633nm / 660nm: OBJECTIVE IN A STIMULAZIONE DI CELLU DI PELLE
Triggering a liberazione di adenosina trifosfatu (ATP), una fonte d'energia maiò per a maiò parte di e cellule umane;
Aumentà u ritmu di sintesi di RNA è DNA chì aiuta à a rigenerazione di e cellule invecchiate è / o danate, è stimulà i fibroblasti in u tessulu cunghjuntivu chì sò rispunsevuli di a produzzione di collagene, a proteina essenziale chì funziona per mantene e cellule inseme è prumove l'elasticità è a fermezza di a pelle.
Infared led 810nm / 850nm / 940nm:Stimula a circulazione di sangue è u metabolismu.Effettu antiinflamatoriu, terapia fisica.


Tempu di post: Jul-13-2022