Chì culori di luce LED benefica a pelle?

"A luce rossa è blu sò i luci LED più cumunimenti utilizati per a terapia di a pelle", dice u duttore Sejal, un dermatologu certificatu di bordu basatu in New York City."U giallu è u verde ùn sò micca stati studiati bè, ma sò stati ancu utilizati per i trattamenti di a pelle", spiega, è aghjusta chì a cumminazione di luce blu è rossa utilizata à u stessu tempu hè un "trattamentu specializatu cunnisciutu cum'è terapia fotodinamica", o PDT.

Luce LED rossa
Stu culore hè statu dimustratu per "stimulà a produzzione di collagene, riduce a inflamazioni è aumenta a circulazione di sangue", dice u Dr Shah, "perciò hè principalmente utilizatu per" linee fini è arrughe " è a cicatrisazione di ferite ".In quantu à u primu, perchè aumenta u collagenu, "a luci rossa hè pensata per "indirizzà" e linee fini è arrughe", spiega Dr. Farber.
A causa di e so proprietà curative, pò ancu esse usatu cum'è add-on dopu à altre prucedure in l'uffiziu, cum'è laser o microneedling, per riduce a inflamazioni è u tempu di ricuperazione, dice Shah.Sicondu l'estetista Joanna, questu significa ch'ella pò fà "un peeling intensu nantu à qualchissia chì pò normalmente lascià "a so pelle" rossa per ore, ma poi aduprate l'infrarossi dopu è esce micca rossu per tuttu".
A terapia di luce rossa pò ancu aiutà à allevà e cundizioni inflamatorii di a pelle cum'è rosacea è psoriasis.

Luce LED blu
"Ci hè una evidenza incoraggiante chì a luce LED blu pò cambià u microbioma di a pelle per migliurà l'acne", dice Dr Belkin.In particulare, studii anu dimustratu chì cù l'usu cuntinuatu, a luce LED blu pò aiutà à tumbà i batteri chì causanu l'acne è ancu riduce a produzzione d'oliu in i glanduli sebaceous di a pelle.
I varii culori di luce ponu travaglià à diversi gradi, dice Bruce, un prufissore clinicu di dermatologia in l'Università di Pennsylvania."I studii clinichi" sò "relativamente coerenti in mostra una riduzione di i bumps d'acne quandu a "luce blu" hè aduprata regularmente", dice.Ciò chì sapemu per ora, secondu u duttore Brod, hè chì a luce blu hà un "benefiziu ligeru per certi tipi d'acne".

Luce LED gialla
Comu nutatu, a luce LED gialla (o ambra) ùn hè micca stata ancu studiata cum'è l'altri, ma u duttore Belkin dice chì "pò aiutà à riduce u rossu è u tempu di guariscenza".Sicondu a Cleveland Clinic, pò penetrà a pelle à una prufundità più profonda cà i so omologhi, è a ricerca hà dimustratu a so efficacità cum'è un trattamentu supplementu à a luce LED rossa per aiutà à dissolve e linee fini.

Luce LED verde
"A terapia di luce LED verde è rossa sò trattamenti ideali per a guariscenza di i capillari rotti perchè aiutanu à riduce i segni di l'anziane di a pelle è attivanu una nova crescita di collagene sottu a superficia di a pelle", dice Dr Marmur.A causa di stu effettu di rinfurzà u collagene, u Dr Marmur dice chì a luce LED verde pò ancu esse usata in modu efficace per aiutà à uniformà a struttura è u tonu di a pelle.


Tempu di Postu: Aug-05-2022