Cosa hè a terapia di luce rossa?

A terapia di luce rossa hè altrimenti chjamata fotobiomodulazione (PBM), terapia di luce di livellu bassu, o biostimulazione.Hè ancu chjamatu stimulazione fotonica o terapia lightbox.

A terapia hè descritta cum'è una medicina alternativa di qualchì tipu chì applicà laser di pocu livellu (bassu putere) o diodi emettitori di luce (LED) à a superficia di u corpu.

www.mericanholding.com

Certi dicenu chì i laser di bassa putenza ponu alleviare u dolore o stimulà è rinfurzà a funzione cellulare.Hè ancu popularmente utilizatu per u trattamentu di l'insomnia.

A terapia di luce rossa include l'emissione di lunghezze d'onda di luce rossa di bassa potenza esplicitamente attraversu a pelle.Questa prucedura ùn pò micca esse sentita è ùn causa micca dolore perchè ùn pruduce micca calore.

A luce rossa hè assorbita in a pelle à una prufundità di circa ottu à 10 millimetri.À questu puntu, hà effetti pusitivi nantu à l'energia cellulare è parechji sistemi nervosi è prucessi metabolichi.

Fighjemu un pocu di a scienza daretu à a terapia di luce rossa.

Ipotesi mediche - A terapia di luce rossa hè stata studiata per più di una dicada.Hè statu dimustratu per "ristabilisce glutathione" è rinfurzà l'equilibriu energeticu.

Journal of the American Geriatrics Society - Ci hè ancu evidenza chì suggerisce chì a terapia di luce rossa pò riduce u dolore in i malati cù l'artrosi.

Journal of Cosmetic and Laser Therapy - A ricerca mostra ancu chì a terapia di luce rossa pò migliurà a guariscenza di ferite.

A terapia di luce rossa hè utile per trattà:
Perdita di capelli
Acne
Rughe è decolorazione di a pelle è più.


Tempu di Postu: Aug-30-2022