Cosa hè a terapia di luce blu

M7-Infrared-Light-Therapy-Letto-8

Cosa hè a luce blu?

A luce blu hè definita cum'è a luce in a gamma di lunghezze d'onda di 400-480 nm, perchè più di l'88% di u risicu di dannu foto-ossidativu à a retina da lampade fluorescenti (whe cool o "amp spectrum") hè dovutu à lunghezze d'onda di luce in a retina. gamma di 400-480 nm.U periculu di a luce blu culmina à 440 nm, è cade à 80% di u piccu à 460 è 415 nm.In cuntrastu, a luce verde di 500 nm hè solu un decimu più periculosa per a retina cà a luce blu cù una lunghezza d'onda di 440 nm.

 

Chì faci a terapia di luce blu per u corpu?

A terapia di luce blu usa lunghezze d'onda specifiche di luce, chì varieghja da 400 à 500 nanometri nantu à a scala elettromagnetica.Questu tratta una varietà di cundizzioni di a pelle cù un dispositivu di terapia di luce chì emette ciò chì percivemu cum'è u culore blu.

Certi celluli in u corpu sò assai sensibili à a luce blu.Questi includenu certi ceppi di battìri, cumprese i batteri chì causanu l'acne è e cellule cancerose.

E lunghezze d'onda di a luce blu sò assai brevi, perchè ùn assorbanu micca assai luntanu in a pelle è per questa causa sò assai utili per trattà l'acne, l'inflamazioni è una varietà di cundizioni di a pelle.

Hè ancu una quantità di benefici sinergichi quandu s'utilice cù a terapia di luce rossa.

 

Terapia di luce blu Merican: lunghezza d'onda di 480 nm

A terapia di luce blu hè una zona di terapia di luce chì guadagna rapidamente ricunniscenza per alcuni di i so vantaghji maravigghiusi, soprattuttu quandu s'utilice in cungiunzione cù a terapia di luce rossa è NIR.

 

    • Ripara i danni di u sole è aiuta à trattà e lesioni precancerose

A luce blu aduprata cù un agenti fotosensibilizante hè stata trovata efficace in u trattamentu di keratosi actiniques o di lesioni precancerose causate da danni di u sole.U trattamentu di una lesione individuale di keratosis actinica pò prevene u cancer di a pelle.Stu trattamentu efficace hè destinatu solu à e cellule malate cù un effettu minimu nantu à u tissutu circundante.

    • Acne da lieve à moderata

U trattamentu di a luce blu hè ghjuntu in prima linea in a cura di a pelle cum'è un trattamentu efficace di l'acne da lieve à moderata.Propionibacterium acnes, a bacteria causante di l'acne, emette un fotosensibilizzante chì rende a bacteria eccezziunale sensibile à a luce è vulnerabile à danni da lunghezze d'onda specifiche.

    • Anti-aging è ferite di a pelle

A bona circulazione hè vitale per a salute di a pelle è a guariscenza di e ferite di a pelle.A luce blu stimula a liberazione di l'ossidu nitricu (NO), un vasodilatatore chì aumenta a circulazione per furnisce l'ossigenu, e cellule immunitarie è nutrienti à a zona di trattamentu.Inseme cù e proprietà antibacteriale è antiinflamatorii di a luce blu, questu effettu pò esse risultatu in una guariscenza di ferite più veloce è una salute di a pelle megliu.


Tempu di post: Dec-16-2022