CONSIGLI SMART TAN

Q: Beneficii di i letti di abbronzatura

A: un auto-trattamentu convenientu di l'eczema l'auto-trattamentu di a psoriasi l'auto-trattamentu di u disordine affettivi staghjunali di u bronzu furnisce un suministru di vitamina D, chì pò aiutà à prevene parechji cancers, cum'è u cancru di pettu è di colon.

L'abbronzatura hè a difesa naturale di u vostru corpu contr'à i sunburns.Hè ciò chì u vostru corpu hè statu cuncepitu per fà!Ma passà da un corpu di a pelle privata di u sole à un splendidu bronzu naturali ùn hè micca sempre infallibile.Allora, quandu i nostri clienti ci dumandanu cumu si abbronzanu, ci concentremu à educà i tannieri in ciò chì chjamemu "Smart Tanning".
A regula d'oru di l'abbronzatura intelligente hè: Ùn mai brusgià!
Parlate à i nostri Consulenti di Tanning esperti nantu à cumu si abbronzanu in u nostru equipamentu di abbronzante indoor senza arrossiri a vostra pelle.Adupremu un prucessu chjamatu typing di a pelle per determinà in quale categuria appartene a vostra pelle per determinà l'equipaggiu è e lozioni chì funzionanu megliu per voi.Inoltre, ricumandemu i cunsiglii di u lettinu di abbronzatura quì sottu per preparà a vostra pelle prima di ogni sessione, prutegge durante, è rinfurzà u vostru bronzu dopu.

PREPARAZIONE PER A TUA PELLE PRIMA DI TANNING
Duscia è esfoliate.
Se 1-2 ghjorni prima di abbronzatura, esfoliate a pelle mentre fate a doccia, sguassate regularmente e vechje cellule, a vostra pelle sarà più brillanti, secca u culore di a pelle serà più durable Bright.
Mantene l'idratazione di a pelle regularmente
A pelle secca riflette a luce Ultra-Violet (UV). Allora a pelle ben cundizionata uttene un bronzu più faciule è durà più longu.
Eliminate u maquillaje è i cosmetichi
per piacè sguassate cumplettamente tutti i make up è i cusmetichi prima di abbronzatura, per evità chì i cosmetichi cunnessi impediscenu a penetrazione è l'assorbimentu di a luce.
Eliminate i medicinali è i prudutti di cura di u corpu
Se pigliate medicazione, parlate cù u vostru duttore per esse sicuru chì a vostra medicazione ùn hè micca "fotosensibile" - chì significa chì pò esse debilitatu o altrimenti affettatu da l'esposizione UV.
(Per esempiu, l'acidu utilizatu in u trattamentu di a pelle, un acidu per piacè ferma ancu a notte prima di a tanning, è certi meds seranu sensibili à l'esposizione à a luce ultravioletta, cum'è pilule di cuntrollu di nuvità, antibiotici è droghe urinarie.)
Evite di portà deodorante o perfume
Eliminate l'orologi è i ghjuvelli per evità linee di abbronzatura antiestetiche!

DURANTE SESSIONE TANNNING
Aduprate balsamo per labbra - e labbra ponu brusgià facilmente!
Avete bisognu di applicà un baume à labbra SPF 15 prima di ogni sessione di bronzu, in a vostra casa o fora, è beie un pocu d'acqua.I nostri labbra ùn anu micca melanina è dunque ùn ponu micca marroni.Se saltate stu passu, a vostra zona di labbra diventerà assai secca è screpolata.Siccomu nimu ùn vole basgià e labbra secche, hè megliu aduprà u vostru balsamo per labbra.

Applica lotione bronzante prima di a sessione
Applica lotione bronzante immediatamente prima di a vostra sessione.Ùn aduprate mai lotione o olii abbronzanti esterni.Sceglite una lozione giusta per a vostra pelle è u culore ideale, poi appricà à a pelle uniformemente.Ùn sò solu cuntenenu ingredienti di abbronzatura specializati, ma idratanu nutriscenu è rinfriscà a vostra pelle dendu i migliori risultati.

Purtate occhiali protettivi
Sempre bisognu di portà occhiali o altre prutezzione di l'ochji prima di utilizà qualsiasi lettinu per u sole. Mai portate lenti di cuntattu perchè ponu esse dannatu da a luce UV.
In u mercatu, ci sò occhiali à longu andà è stickers per l'occhi dispunibuli.È vendemu tutti dui.

Se sceglite di abbronzarsi in u nudu, fate cura à e zone chì ùn sò micca abituati à u sole.Coperta i spazii sensittivi cù una toalla o vestiti per a prima sessione è custruisce a tolleranza per a vostra prossima visita.
Stop tanning se a vostra pelle cumencia à punchjà, chì pò indicà una sopraesposizione à i raghji UV.

CURA DI A PELLE DOPU L'ABBRONZATURA
Dopu chì u lettu di abbronzatura si spegne, a vostra pelle cuntinueghja à abbronzarsi è pruduce melanina per almenu altre 12 ore.Hè impurtante di mantene a vostra pelle idratata durante è dopu à stu prucessu.L'acceleratori di bronzu sò pensati per cuntinuà à mantene a vostra pelle ben idratata dopu avè finitu a vostra sessione di sunbed.Pudete ancu vulete usà un gel d'Aloe Vera rinfrescante perchè pò esse caldu in una cabina di abbronzatura.Questu lasciarà a vostra pelle maravigliosamente calmata, rinfrescata è idratata.

DOPO, PER I RISULTATI PIÙ RADIANTI:
Applica più lotione.L'extensori di abbronzatura sò u megliu pruduttu per mantene a vostra abbronzatura riccu è dorata più longu.
Sè avete sentu cum'è s'hè sopraesposta, aduprate una lozione o gel di sollievu à l'aloe, cum'è Aloe Freeze Gel.

Idee per ciò chì porta

nunda (andà nudu)

un costume di bagnu

biancheria intima

stickers di abbronzatura (questi ponu dì quantu più scuru u vostru culore diventa, è ponu fà un tatuatu abbastanza tempurale)

maschera facciale interessante (pò divertevi è ùn abbronzassi micca a faccia)


Tempu di Postu: Apr-02-2022