Terapia di luce rossa versus perdita di udizione

A luce in l'estremità rossa è infrarossa di u spettru acceleranu a guariscenza in tutte e cellule è i tessuti.Unu di i modi per fà questu hè di agisce cum'è antioxidanti potenti.Inibisce ancu a produzzione di l'ossidu nitricu.

www.mericanholding.com

Puderanu a luce rossa è infrarossa vicinu à prevene o inverte a perdita di udizione ?

In un studiu di u 2016, i circadori anu applicatu a luce infrarossa vicinu à e cellule auditive in vitro prima di metteli sottu stress ossidativu espunendu à vari veleni.Dopu avè espunutu e cellule precondizionate à u velenu di quimioterapia è l'endotossina, i ricercatori di studiu anu truvatu chì a luce alterava u metabolismu mitocondriale è a risposta di stress oxidativu finu à 24 ore dopu à u trattamentu.

"Avemu signalatu una diminuzione di citochine inflamatorii è i livelli di stress risultante da NIR applicata à e cellule auditive HEI-OC1 prima di trattamentu cù gentamicina o lipopolisaccharide", anu scrittu l'autori di studiu.

I risultati di u studiu anu dimustratu chì u pretrattamentu cù a luce infrared vicinu hà riduciutu i marcatori proinflamatorii assuciati à l'aumentu di spezie reattive di l'ossigenu è di l'ossidu nitricu.

A luce infrarossa vicinu amministrata prima di l'avvelenamentu chimicu pò impedisce a liberazione di fatturi chì portanu à a perdita di l'audizione.

Studiu #1: A luce rossa pò invertisce a perdita di udizione?
L'effettu di a luce infrarossa vicinu à a perdita di l'audizione dopu l'avvelenamentu di chimioterapia hè statu evaluatu.L'audizione hè stata valutata dopu l'amministrazione di gentamicina è di novu dopu à 10 ghjorni di terapia di luce.

Nantu à a scansione di l'imaghjini microscòpichi elettroni, "LLLT hà aumentatu significativamente u nùmeru di cellule di capelli in i turni mediani è basali.L'audizione hè stata significativamente migliorata da l'irradiazione laser.Dopu u trattamentu LLLT, sia u sogliu di udizione sia u conte di cellule di capelli anu miglioratu significativamente ".

A luce infrarossa vicinu amministrata dopu l'avvelenamentu chimicu pò ricuperà e cellule di capelli cochlear è restaurà l'audizione in i topi.

Studiu #2: A luce rossa pò invertisce a perdita di udizione?
In questu studiu, i rati sò stati esposti à un rumore intensu in e duie orecchie.Dopu, e so orechje diritte sò stati irradiati cù luce infrarossa vicinu per trattamenti di 30 minuti ogni ghjornu per 5 ghjorni.

A misurazione di a risposta auditiva di u troncu cerebrale hà revelatu una ricuperazione accelerata di a funzione auditiva in i gruppi trattati cù LLLT cumparatu cù u gruppu senza trattamentu à i ghjorni 2, 4, 7 è 14 dopu l'esposizione à u rumore.L'osservazioni morfologiche anu ancu revelatu un tassu di sopravvivenza di e cellule di capelli esterni significativamente più altu in i gruppi LLLT.

In cerca di indicatori di stress ossidativu è apoptosi in cellule trattate versus trattate, i circadori anu truvatu "Forti immunoreattività sò state osservate in i tessuti di l'orechja interna di u gruppu senza trattamentu, mentri sti signali sò diminuiti in u gruppu LLLT à 165mW / cm (2) di putenza. densità".

"I nostri risultati suggerenu chì LLLT hà effetti citoprotettivi contr'à NIHL via l'inibizione di l'espressione iNOS è l'apoptosi".

Studiu #3: A luce rossa pò invertisce a perdita di udizione?
In un studiu di u 2012, novi rati sò stati esposti à un rumore forte è l'usu di luce infrarossa vicinu à a ricuperazione di l'audizione hè statu pruvatu.U ghjornu dopu l'esposizione à u rumore forte, l'arechje manca di i rati sò stati trattati cù luce infrared vicinu à 60 minuti per 12 ghjorni in una fila.L'arechje diritte ùn sò micca trattate è cunsiderate u gruppu di cuntrollu.

"Dopu à a 12a irradiazione, u sogliu di udizione era significativamente più bassu per l'arechje manca cumparatu cù l'arechje diritte".Quandu l'osservatu cù un microscopiu elettronicu, u nùmeru di cellule di capelli auditive in l'arechje trattate era significativamente più grande di quellu di l'arechje micca trattate.

"I nostri scuperti suggerenu chì l'irradiazione laser di livellu bassu prumove a ricuperazione di i soglia di udizione dopu un traumu acusticu acutu".


Tempu di Postu: 21-Nov-2022