Terapia cù luce rossa vs perdita di l'uditu

68Visute

A luce in l'estremità rosse è vicine à l'infrarossu di u spettru accelera a guarigione in tutte e cellule è i tessuti. Unu di i modi in cui riescenu à ottene questu hè agendu cum'è potenti antioxidanti. Inibiscenu ancu a pruduzzione di ossidu nitricu.

www.americanholding.com

A luce rossa è l'infrarossu vicinu ponu prevene o inverte a perdita di l'audizione?

In un studiu di u 2016, i circadori anu applicatu a luce vicinu à l'infrarossu à e cellule auditive in vitro prima di mette li sottu stress ossidativu espunendu li à diversi veleni. Dopu avè espostu e cellule precondizionate à u velenu di a chemioterapia è à l'endotossina, i circadori di u studiu anu scupertu chì a luce hà alteratu u metabolismu mitocondriale è a risposta à u stress ossidativu finu à 24 ore dopu u trattamentu.

«Segnalemu una diminuzione di e citochine infiammatorie è di i livelli di stress risultanti da u NIR applicatu à e cellule auditive HEI-OC1 prima di u trattamentu cù gentamicina o lipopolisaccaride», anu scrittu l'autori di u studiu.

I risultati di u studiu anu dimustratu chì u pretrattamentu cù luce vicinu à l'infrarossu hà riduttu i marcatori proinflamatori assuciati à l'aumentu di e spezie reattive di l'ossigenu è di l'ossidu nitricu.

A luce vicinu à l'infrarossu amministrata prima di l'avvelenamentu chimicu pò impedisce a liberazione di fattori chì portanu à a perdita di l'audizione.

Studiu #1: A luce rossa pò inverte a perdita di l'uditu?
L'effettu di a luce vicinu à l'infrarossu nantu à a perdita di l'audizione dopu à l'avvelenamentu da a chemioterapia hè statu valutatu. L'audizione hè stata valutata dopu à l'amministrazione di gentamicina è di novu dopu à 10 ghjorni di terapia cù a luce.

À l'imagine di microscopia elettronica à scansione, "LLLT hà aumentatu significativamente u numeru di cellule ciliate in i giri medii è basali. L'audizione hè stata significativamente migliorata da l'irradiazione laser. Dopu u trattamentu LLLT, sia a soglia auditiva sia u numeru di cellule ciliate sò stati significativamente migliorati".

A luce vicinu à l'infrarossu amministrata dopu à l'avvelenamentu chimicu pò rigenerà e cellule ciliate cocleari è restaurà l'uditu in i topi.

Studiu #2: A luce rossa pò inverte a perdita di l'uditu?
In questu studiu, i ratti sò stati esposti à un rumore intensu in e duie orecchie. Dopu, e so orecchie dritte sò state irradiate cù luce vicinu à l'infrarossu per trattamenti di 30 minuti ogni ghjornu per 5 ghjorni.

A misurazione di a risposta di u troncu cerebrale auditivu hà rivelatu una ripresa accelerata di a funzione auditiva in i gruppi trattati cù LLLT paragunatu à u gruppu senza trattamentu à i ghjorni 2, 4, 7 è 14 dopu l'esposizione à u rumore. L'osservazioni morfologiche anu ancu rivelatu un tassu di sopravvivenza di e cellule ciliate esterne significativamente più altu in i gruppi LLLT.

À a ricerca d'indicatori di stress ossidativu è apoptosi in cellule micca trattate vs trattate, i circadori anu trovu "Forte immunoreattività sò state osservate in i tessuti di l'arechja interna di u gruppu senza trattamentu, mentre chì questi signali sò stati diminuiti in u gruppu LLLT à una densità di putenza di 165 mW/cm(2)".

"I nostri risultati suggerenu chì LLLT hà effetti citoprotettivi contr'à NIHL via l'inibizione di l'espressione di iNOS è di l'apoptosi."

Studiu #3: A luce rossa pò inverte a perdita di l'uditu?
In un studiu di u 2012, nove ratti sò stati esposti à rumori forti è hè statu testatu l'usu di a luce vicinu à l'infrarossu per a ricuperazione di l'audizione. U ghjornu dopu l'esposizione à rumori forti, l'arechje sinistre di i ratti sò state trattate cù luce vicinu à l'infrarossu per 60 minuti per 12 ghjorni di fila. L'arechje dritte ùn sò state trattate è sò state cunsiderate u gruppu di cuntrollu.

"Dopu à a 12a irradiazione, a soglia auditiva era significativamente più bassa per l'arechje sinistre paragunata à l'arechje destre." Quandu hè stata osservata cù un microscopiu elettronicu, u numeru di cellule ciliate auditive in l'arechje trattate era significativamente più grande di quellu di l'arechje micca trattate.

"I nostri risultati suggerenu chì l'irradiazione laser à bassu livellu prumove a ripresa di e soglie auditive dopu à un traumu acusticu acutu."

Lasciate una risposta