Benefici pruvati di a terapia di luce rossa - Aumenta a densità di l'osse

A densità di l'osse è a capacità di u corpu per custruisce un ossu novu hè impurtante per e persone chì si ricuperanu da e ferite.Hè ancu impurtante per tutti noi chì avemu invechjatu, postu chì i nostri ossi tendenu à diventà progressivamente più debuli in u tempu, aumentendu u nostru risicu di fratture.I benefici curativi di l'osse di a luce rossa è infrared sò assai bè stabiliti è sò stati dimustrati in parechji studii di laboratori.

In u 2013, circadori di São Paulo, Brasile studiatu l'effetti di a luce rossa è infrared nantu à a guariscenza di l'osse di rat.Prima, un pezzu d'ossu hè statu tagliatu da a gamba superiore (osteotomia) di 45 rati, chì sò stati divisi in trè gruppi: u gruppu 1 ùn hà micca ricevutu luce, u gruppu 2 hè statu amministratu luce rossa (660-690nm) è u gruppu 3 hè statu espostu luce infrarossa (790-830nm).

U studiu hà truvatu "un aumentu significativu di u gradu di mineralizazione (livellu grisgiu) in i dui gruppi trattati cù u laser dopu à 7 ghjorni" è interessante, "dopu à 14 ghjorni, solu u gruppu trattatu cù a terapia laser in u spettru infrared hà mostratu una densità ossea più alta. ."

https://www.mericanholding.com/full-body-led-light-therapy-bed-m6n-product/

2003 cunclusione di studiu: "Avemu cunclusu chì LLLT hà avutu un effettu pusitivu nantu à a riparazione di difetti di l'osse implantate cù l'ossu bovinu inorganicu."
Conclusioni di u studiu di u 2006: "I risultati di i nostri studii è altri indicanu chì l'ossu irradiatu soprattuttu cù lunghezze d'onda infrared (IR) mostra una proliferazione osteoblastica aumentata, a deposizione di collagene, è a neorformazione di l'osse in comparazione cù l'ossu non irradiatu.
Conclusioni di u studiu di u 2008: "L'usu di a tecnulugia laser hè stata aduprata per migliurà i risultati clinichi di a cirugia ossea è per prumove un periodu postoperatoriu più còmode è una guariscenza più rapida".
A terapia di luce infrarossa è rossa pò esse usata in modu sicuru da tutti quelli chì rompenu un ossu o incurrenu ogni tipu di ferita per rinfurzà a velocità è a qualità di guariscenza.


Tempu di post: 25-oct-2022