A NASA hà sviluppatu una terapia di luce rossa per u sollievu di u dulore è a perdita di pisu dispunibule in u locu |un cummerciale

Pò esse soprannaturale è certi pò dì chì hà putenzi soprannaturali, ma questu hè un lettu Trifecta Red Light Therapy chì usa luce rossa è infrared vicinu per attivà e cellule per riduce u grassu è trattà cù u dulore.
Capsule di Trifecta sò simili à i letti di abbronzatura, ma offre un tipu di terapia di luce chì ùn hè micca offerta à i cunsumatori in altre locu in Pennsylvania (salvo chì ùn site un futbolista prufessiunale).
Pò esse soprannaturale è certi pò dì chì hà putenzi soprannaturali, ma questu hè un lettu Trifecta Red Light Therapy chì usa luce rossa è infrared vicinu per attivà e cellule per riduce u grassu è trattà cù u dulore.
WILLIAMSPORT, Pennsylvania.Avà Williamsport usa a tecnulugia sviluppata da a NASA è solu dispunibule in dui lochi in Pennsylvania per aiutà e persone "ritruvà" à a salute.
Sicondu u duttore Denis Gallagher, CFMP DC, Reclaim Health, u Center for Weight Loss and Pain Management, situatu à 360 Market Street in Williamsport, offre Trifecta Red Light Therapy per aiutà i pazienti perdiri pesu, riduce u dolore è l'infiammazione.
U duttore Gallagher è a so moglia, Jean Gallagher, pussede è operanu Reclaim Health, chì hà apertu u 1 di dicembre di u 2022.
A luce rossa passa per "pods" o letti, cum'è i letti di tanning."Trattamentu" implica stendu in u lettu per 8 à 15 minuti.
Sembra cusì faciule - menu di un quartu d'ora in una capsula - circa 6-8 volte per sperienze risultati chì pudete misurà è sente.
(In verità, hè un pocu cum'è stendu nantu à a spiaggia sottu à u sole ardente, cum'è possu verificà tastendu.)
Ma in parechje manere, hè faciule, è hè tutta a tecnulugia, secondu u chiropraviu è u nutrizionista clinicu Dr Gallagher.
A terapia di luce rossa, cunnisciuta ancu com'è terapia di fotobiomodulazione (PBMT), hè l'effettu di a luce rossa è infrared vicinu à u tissutu umanu.
Bastamente, a luce hè una terapia chì aiuta à rigenerate e cellule di u corpu.Micca ogni lumera, ma a luce di u culore ghjustu è l'intensità (luce rossa è luce cù lunghezze d'onda fora di a gamma visibile) hè cumminata è furnita à a pelle per penetrà in u corpu à u livellu cellulare.
A Capsula Trifecta Red Light Therapy hè solu una di e duie attualmente dispunibili in Pennsylvania."L'unicu altru hè stata utilizata da i Pittsburgh Steelers", disse u duttore Gallagher."Avete mai dumandatu cumu si sò tornati in tribunale cusì rapidamente?"scherzò.
Induve altri trattamenti di luce rossa usanu lampade di intensità più bassa o necessitanu imballaggio o supervisione tecnica, Reclaim Health usa una applicazione laser.I Pacienti ponu rilassate in u lettu solu mentre a luce faci u so travagliu.
"Hè un lettu di $ 50,000", disse u duttore Gallagher."Questa hè una grande cuntribuzione chì aghju fattu à a cumunità perchè travaglia à dui livelli diffirenti.Funziona per u sollievu di u dolore è u contouring di u corpu ".
"A luce rossa apre e cellule adipose, chì li permettenu di spiccà.Elimina circa 95 per centu di u cuntenutu ", spiega u duttore Gallagher.Dopu un cortu sughjornu in a capsula, u paziente passa nantu à una piastra vibrante chì scuzzulate u fluidu da u sistema linfaticu in u fegatu.
Sicondu Gallagher, assai pazienti volenu una alternativa à a cirurgia, chì hè un metudu non invasivu, micca chirurgicu è senza dolore di perdita di grassu.
Mentre i pazienti amanu pèrdite pisu, a tecnulugia di luci rosse hè appruvata da a FDA per aiutà a ghjente à perde u pesu."Aiuta à riduce a cintura.Cusì hè ", dice."Sarà un bracciu è una coscia".
U contouring di u corpu hè permanente se u paziente seguita ancu una dieta sana è un prugramma di eserciziu.Per aiutà i so pazienti à stà in traccia, u duttore Gallagher si basa nantu à a so sperienza in nutrimentu clinicu per aiutà à fà cambiamenti di stile di vita, cumpresa a dieta.
"Avemu un prugramma chì avemu chjamatu Chirothin.Questu hè un prugramma di 42 ghjorni chì di solitu fà sottu a tutela medica ", disse u duttore Gallagher."Sò cun elli ogni ghjornu", dice, aiutendu cù i piani di manghjà.Dopu à 42 ghjorni, u paci hà cambiatu à un pianu di mantenimentu.
Cellule chì sò stanchi da influenze esterne (cum'è u fumu di sigaretta, una dieta povera, chimichi, virus, o ferite) sò in un statu di "stress oxidativu" o un sbilanciamentu chì impedisce a cellula di detoxify naturalmente.Sicondu u duttore Gallagher, l'esposizione curretta di sti celluli à a luce pò causà una riduzione di u stress oxidativu, un incrementu di a circulazione di sangue, è un aumentu di l'energia è a funzione cellulare.
Capsule di Trifecta sò simili à i letti di abbronzatura, ma offre un tipu di terapia di luce chì ùn hè micca offerta à i cunsumatori in altre locu in Pennsylvania (salvo chì ùn site un futbolista prufessiunale).
A terapia di luce rossa hè appruvata da a FDA per u trattamentu di a inflamazioni crònica, cumprese l'artrite, a fibromialia, a polimialgia è a fatigue crònica.U duttore Gallagher hà dettu ancu ricumandemu à i pazienti cù a malatia di Lyme, a neuropatia, a perdita di capelli è e persone chì si ricuperanu da ferite.
A terapia pari di benefiziu quasi tutti, è questu hè abbastanza precisu, dice u duttore Gallagher, chì u più anticu paziente attuale hè 87. In ogni casu, a terapia di luce rossa ùn hè micca cunsigliatu per e donne incinte, quelli chì anu epilessia, cancru, o quelli chì piglianu medicazione chì causanu. fotosensibilità.
U duttore Gallagher hè statu un chiropraviu per 20 anni in l'area metropolitana di New Jersey / New York è vede circa 100 pazienti à ghjornu.Una relazione di longa distanza cù a so moglia è u desideriu di stabilisce in un ambiente menu affollatu l'hà incitatu à trasfirià à Williamsport.
L'uffiziu in l'edifiziu masonicu di u centru hè dipintu in blu calmante da Jeanne Gallagher, cù quale si stende bè.U travagliu 7 ghjorni à settimana secondu u calendariu.
"Quandu i pazienti femini entranu, aghju cura di elli", disse Jenny."Allora, prima di a so prima visita, mi misurà u so collu, e spalle, u bustu, a cintura, i fianchi, a parte superiore di e cosce, poi i vitelli.Venenu per 12 minuti.centimetri, è avemu vistu quattru à cinque centimetri ", disse.
Jenny spiegò chì era una misurazione cumulativa, micca un offset cumpletu di quattru o cinque pollici da una zona à u mumentu.Ma certi pazienti anu persu 30 liri in un periodu di sei settimane.
In un altru casu, unu di i so pazienti hà cercatu trattamentu per l'alopecia o l'alopecia è hà informatu un sollievu significativu da u so malu di spalle crònicu per quale ùn avia micca attivamente cercatu trattamentu.
Medicare ùn copre micca stu tipu di trattamentu è custa $ 50 per u riposu di lettu.U duttore Gallagher offre a prima sessione per $ 37.
A pagina Facebook di a cumpagnia hà una quantità di testimonii, cumpresu John Young di Williamsport, chì dice: "I megliu risultati venenu da u più grande sforzu.A cumminazzioni di manciari disciplinati, eserciziu, è sta tecnulugia m'hà aiutatu à crack down on the less stubborn.-term password hè parte di a parte grassa chì aghju luttatu quandu aghju invechjatu.
"Se u prublema hè u dulore, allora l'injections ùn risolve micca u prublema", disse u duttore Gallagher."Li mascheranu solu.Agiscenu nantu à e cellule è prumove a guariscenza ".
Ci sforzemu di furnisce nutizie puntuali è pertinenti gratuitamente.U 100% di a vostra cuntribuzione à NorthcentralPa.com va direttamente à aiutà à copre nutizie è avvenimenti in a zona.


Postu tempu: Apr-19-2023