Terapia di luce è ipotiroïdismu

I prublemi di tiroide sò pervasivi in ​​a sucità muderna, affettendu tutti i sessi è l'età à varii gradi.I diagnostichi sò forse mancati più spessu di qualsiasi altra cundizione è trattamentu tipicu / prescriptions per i prublemi di tiroïde sò decennii daretu à l'intelligenza scientifica di a cundizione.

A quistione chì avemu da risponde in questu articulu hè - A terapia di luce pò ghjucà un rolu in a prevenzione è u trattamentu di i prublemi di tiroide / metabolismu bassu?
Fighjendu a literatura scientifica vedemu chìterapia di luceL'effettu di a funzione tiroidea hè statu studiatu decine di volte, in l'omu (per esempiu Höfling DB et al., 2013), topi (eg Azevedo LH et al., 2005), cunigli (eg Weber JB et al., 2014), frà altri.Per capisce perchèterapia di lucepò, o ùn pò esse di interessu à sti circadori, prima avemu bisognu di capisce i principii.

Introduzione
L'ipotiroïdismu (tiroide bassu, tiroide underactive) deve esse cunsideratu più di un spettru chì tutti cadenu, piuttostu cà una cundizione nera o bianca chì soffrenu solu l'anziani.Appena nimu in a sucità muderna hà livelli veramente ideali di l'hormone di tiroide (Klaus Kapelari et al., 2007. Hershman JM et al., 1993. JM Corcoran et al., 1977.).Aghjunghjendu à a cunfusione, ci sò cause è sintomi sovrapposti cù parechje altre prublemi metabolichi cum'è diabete, malatie cardiaca, IBS, colesterolu altu, depressione è ancu a perdita di capelli (Betsy, 2013. Kim EY, 2015. Islam S, 2008, Dorchy H, 1985).

Avè un "metabolismo lento" hè in essenza a listessa cosa chì l'ipotiroïdismu, chì hè per quessa chì coincide cù altri prublemi in u corpu.Hè diagnosticatu solu cum'è l'ipotiroïdismu clinicu quandu righjunghji un puntu bassu.

In poche parole, l'ipotiroïdismu hè u statu di pruduzzione d'energia bassa in u corpu sanu cum'è u risultatu di l'attività di l'hormone tiroïde.I causi tipici sò cumplessi, cumpresi diversi fattori di dieta è stili di vita cum'è;stress, eredità, anziane, grassi poliinsaturati, ingesta bassu di carbuidrati, ingesta bassu caloria, privazione di u sonnu, alcoholismu, è ancu eserciziu di resistenza eccessiva.Altri fattori, cum'è a cirurgia di rimozione di a tiroïde, l'ingesta di fluoru, diverse terapie mediche, è cusì causanu ancu l'ipotiroïdismu.

www.mericanholding.com

Terapia di luce potenzialmente di aiutu à e persone di tiroide bassu?
Luce rossa è infrarossa (600-1000 nm)Puderia esse utile à u metabolismu in u corpu à parechji livelli.

1. Certi studii cuncludi chì l'applicazione di luci rosse in modu adattatu pò migliurà a produzzione di l'hormone.(Höfling et al., 2010,2012,2013. Azevedo LH et al., 2005. Вера Александровна, 2010. Gopkalova, I. 2010.) Cum'è ogni tissutu in u corpu, a glàndula tiroidea necessitanu tutte e so funzioni energetiche. .Siccomu l'hormone di tiroïde hè un cumpunente chjave in a stimulazione di a produzzione d'energia, pudete vede cumu a mancanza di questu in e cellule di a glàndula diminuisce a pruduzzione di l'hormone di tiroïde - un ciclu vicious classicu.Low thyroid -> low energy -> low thyroid -> etc.

2. Terapia di lucequandu appiicata apprupriamente nantu à u collu, pò esse potenzialmente rompe stu ciculu viziosu, in teoria per migliurà a dispunibilità di l'energia lucale, aumentendu cusì a produzzione naturale di l'hormone tiroide da a glandula.Cù una glàndula tiroidea sana restaurata, una mansa d'effetti pusitivi in ​​avalsa si verificanu, cum'è u corpu sanu finalmente riceve l'energia chì hà bisognu (Mendis-Handagama SM, 2005. Rajender S, 2011).A sintesi di l'hormone steroidu (testosterone, progesterone, etc.) ripiglià di novu - l'umore, a libido è a vitalità sò rinfurzati, a temperatura di u corpu aumenta è in fondu tutti i sintomi di un metabolismu bassu sò invertiti (Amy Warner et al., 2013) - ancu l'aspettu fisicu è l'attrazione sessuale aumenta.

3. À fiancu di i benefici sistemichi putenziali da l'esposizione di a tiroïde, l'applicazione di luce in ogni locu di u corpu pò ancu dà effetti sistemichi, via u sangue (Ihsan FR, 2005. Rodrigo SM et al., 2009. Leal Junior EC et al., 2010).Ancu i globuli rossi ùn anu micca mitocondria;piastrine di sangue, globuli bianchi è altri tipi di cellule prisenti in u sangue cuntenenu mitocondria.Questu solu hè studiatu per vede cumu è perchè pò abbassà l'inflamazioni è i livelli di cortisol - una hormona di stress chì impedisce l'attivazione di T4 -> T3 (Albertini et al., 2007).

4. S'ellu ci vole à applicà u lume rossu à spazii specifichi di u corpu (cum'è u cervu, a pelle, testiculi, ferite, etc.), certi circadori ipotisanu chì puderia forse dà un impulsu lucale più intensu.Questu hè megliu dimustratu da studii di terapia di luce nantu à i disordini di a pelle, ferite è infizzioni, induve in diversi studii u tempu di guariscenza hè potenzialmente ridutta daluce rossa o infrarossa(J. Ty Hopkins et al., 2004. Avci et al., 2013, Mao HS, 2012. Percival SL, 2015. da Silva JP, 2010. Gupta A, 2014. Güngörmüş M, 2009).L'effettu locale di a luce pareva esse potenzialmente sfarente, ma cumplementarii à a funzione naturale di l'hormone di tiroïde.

A teoria principale è generalmente accettata di l'impattu direttu di a terapia di luce implica a produzzione di energia cellulare.L'effetti sò presumibilmente esercitati principarmenti da l'ossidu nitricu fotodisociatu (NO) da l'enzimi mitocondriali (citocromu c oxidase, etc.).Pudete pensà à NO cum'è un competitore dannosu à l'ossigenu, cum'è u monossidu di carbonu.NO basamente chjude a produzzione di energia in e cellule, furmendu un ambiente estremamente sprecu energicamente, chì a valle aumenta cortisol / stress.Luce rossahè teorizata per impediscenu stu avvelenamentu di l'ossidu nitricu, è u stress resultante, sguassendu da a mitocondria.In questu modu, a luce rossa pò esse pensata cum'è "negazione protettiva di u stress", invece di aumentà immediatamente a produzzione di energia.Hè solu chì permette à a mitocondria di e vostre cellule di travaglià bè, attenuendu l'effetti ammortizzanti di u stress, in una manera chì l'hormone di tiroide sola ùn hè micca necessariamente.

Allora, mentri l'hormone di tiroïde migliurà u cuntu è l'efficacità di a mitocondria, l'ipotesi intornu à a terapia di luce hè chì pò rinfurzà è assicurà l'effetti di a tiroide inibendu e molécule negative di stress.Ci ponu esse parechji altri meccanismi indiretti per quale sia a tiroide è a luce rossa reducenu u stress, ma ùn andemu micca quì.

Sintomi di bassa rata metabolica / ipotiroidismu

Frequenza cardiaca bassa (sotto 75 bpm)
Bassa temperatura di u corpu, menu di 98 ° F / 36,7 ° C
Sentu sempre friddu (in particulare mani è pedi)
A pelle secca in ogni locu di u corpu
Pensieri moody / arrabbiati
Sensazione di stress / ansietà
Nebbia cerebrale, mal di testa
Capelli/unghie a crescita lenta
Problemi intestinali (stitichezza, crohns, IBS, SIBO, gonfiore, bruciore di stomacu, etc.)
Urinazione frequente
Libido bassa / senza libido (è / o erezioni debuli / lubricazione vaginale cattiva)
Sensibilità à u levitu / candida
Ciclu menstruali inconsistente, pesante, doloroso
Infertilità
Capelli che si assottigliano/ripassano rapidamente.Sopracciglia sottili
Mal sonnu

Cumu funziona u sistema di tiroide?
L'hormone di tiroïde hè prima pruduciutu in a glàndula tiroidea (situata in u collu) cum'è soprattuttu T4, è poi viaghjà via u sangue à u fegatu è altri tessuti, induve hè cunvertitu in una forma più attiva - T3.Questa forma più attiva di l'hormone di tiroide viaghja à ogni cellula di u corpu, agiscenu in e cellule per migliurà a produzzione di energia cellulare.Allora a glàndula tiroidea -> fegato -> tutte e cellule.

Ciò chì di solitu va male in stu prucessu di produzzione?In a catena di l'attività di l'hormone di tiroïde, ogni puntu pò esse un prublema:

1. A glàndula tiroidea stessa ùn puderia micca esse pruducia abbastanza hormone.Questu pò esse dovutu à una mancanza di iodu in a dieta, un eccessu di acidi grassi poliinsaturati (PUFA) o goitrogens in a dieta, chirurgia di tiroide previa, a cundizione chjamata "autoimmune" di Hashimoto, etc.

2. U fegatu ùn puderia micca "attivà" l'hormone (T4 -> T3), per una mancanza di glucose / glycogen, un eccessu di cortisol, danni di u fegatu da l'obesità, l'alcohol, i droghe è l'infizzioni, a sobrecarga di ferru, etc.

3. I celluli ùn anu micca assorbutu l'hormone dispunibili.L'assorbimentu di e cellule di l'hormone di tiroide attivu hè di solitu dovutu à fatturi dietetichi.I grassi poliinsaturati da a dieta (o da i grassi almacenati chì sò liberati durante a perdita di pisu) impediscenu l'hormone di tiroïde da entra in e cellule.A glucose, o zuccheri in generale (fructose, saccharose, lactose, glycogen, etc.), sò essenziali per l'assorbimentu è l'usu di l'hormone tiroide attivu da e cellule.

L'hormone di tiroide in a cellula
Assumindu chì ùn ci hè micca impedimentu per a produzzione di l'hormone di tiroïde, è pò ghjunghje à e cellule, agisce direttamente è indirettu nantu à u prucessu di respirazione in e cellule - chì porta à l'oxidazione cumpleta di glucose (in carbon dioxide).Senza l'hormone di tiroïde abbastanza per "disaccoppià" e proteine ​​​​mitocondriali, u prucessu di respirazione ùn pò micca esse cumpletu è generalmente si traduce in l'acidu latticu piuttostu cà u pruduttu finale di diossidu di carbonu.

L'hormone di tiroïde agisce nantu à a mitocondria è u nucleu di e cellule, pruvucannu effetti à cortu è longu termine chì migliurà u metabolismu oxidativu.In u nucleu, T3 hè pensatu per influenzà l'espressione di certi geni, purtendu à a mitocondriogenesi, chì significheghja più / nova mitocondria.Nant'à a mitocondria chì esiste digià, esercita un effettu direttu di migliurà l'energia per via di a citocroma oxidasa, è ancu di dissociare a respirazione da a produzzione di ATP.

Questu significa chì u glucose pò esse imbuttatu in a via di respirazione senza necessariamente avè da pruduce ATP.Ancu s'ellu pò esse un gastru, aumenta a quantità di diossidu di carbonu benefica, è impedisce chì u glucose sia almacenatu cum'è l'acidu latticu.Questu pò esse vistu più vicinu in i diabetici, chì spessu ricevenu alti livelli di l'acidu latticu chì porta à un statu chjamatu acidosi lattica.Parechje persone di l'ipotiroïde producenu ancu l'acidu latticu significativu in u restu.L'hormone di tiroïde ghjoca un rolu direttu à alleviate stu statu dannosu.

L'hormone di tiroïde hà una altra funzione in u corpu, cumminendu cù a vitamina A è u colesterolu per furmà pregnenolone - u precursore di tutti l'hormone steroidu.Questu significa chì i bassi livelli di tiroïde inevitabbilmente risultatu in bassi livelli di progesterone, testosterone, etc. Bassi livelli di sali di bile anu ancu esse, chì impediscenu a digestioni.L'hormone di tiroïde hè forsi l'hormone più impurtante in u corpu, suppostamente regula tutte e funzioni essenziali è i sentimenti di benessiri.

Riassuntu
L'hormone di a tiroïde hè cunsiderata da alcuni cum'è "l'hormone maestru" di u corpu è a produzzione dipende principalmente da a glàndula tiroidea è u fegatu.
L'hormone tiroide attivu stimula a produzzione di energia mitocondriale, a furmazione di più mitocondria è l'hormone steroidu.
L'ipotiroïdismu hè un statu di bassa energia cellulare cù parechji sintomi.
I causi di tiroïde bassu sò cumplessi, riguardanti a dieta è u stilu di vita.
I dieti low carb è un altu cuntenutu di PUFA in a dieta sò i principali offensori, cù u stress.

tiroïdeterapia di luce?
Siccomu a glàndula tiroidea hè situata sottu a pelle è u grassu di u collu, l'infrared vicinu hè u tipu di luce più studiatu per u trattamentu di a tiroïde.Questu hè sensu perchè hè più penetrante di u rossu visibile (Kolari, 1985; Kolarova et al., 1999; Enwemeka, 2003, Bjordal JM et al., 2003).In ogni casu, u rossu in lunghezza d'onda di 630 nm hè statu studiatu per a tiroide (Morcos N et al., 2015), postu chì hè una glandula relativamente superficiale.

E seguenti linee guida sò cumunimenti aderite à i studii:

LED infrarossi / laserin a gamma 700-910 nm.
100 mW/cm² o densità di putenza megliu
Queste linee guida sò basate nantu à e lunghezze d'onda efficaci in i studii citati sopra, è ancu in i studii nantu à a penetrazione di tissuti ancu citati sopra.Certi di l'altri fatturi chì afectanu a penetrazione includenu;pulsazione, putenza, intensità, cuntattu tissutu, polarizazione è coherenza.U tempu di applicazione pò esse ridutta se altri fattori sò migliurati.

In a forza ghjusta, i luci LED infrarossi puderanu influenzà tutta a glàndula tiroidea, da fronte à daretu.E lunghezze d'onda rosse visibili di luce nantu à u collu furnisceranu ancu benefici, ancu s'ellu serà necessariu un dispositivu più forte.Questu hè chì u rossu visibile hè menu penetrante cum'è digià citatu.Cum'è una stima approssimativa, 90w+ LED rossi (620-700nm) duveranu furnisce boni benefici.

Altri tipi ditecnulugia di terapia di lucecum'è laser bassu livellu sò bè, s'è vo vi pò permette.I laser sò studiati più frequentemente in a literatura chì i LED, ma a luce LED hè generalmente cunsiderata uguale in effetti (Chaves ME et al., 2014. Kim WS, 2011. Min PK, 2013).

Lampi di calore, incandescenti è saune infrarossi ùn sò micca pratichi per migliurà a rata metabolica / l'ipotiroïdismu.Questu hè duvuta à l'angolo di fasciu largu, l'eccessu di calore / inefficienza è u spettru perdu.

Bottom Line
Luce rossa o infrarossada una fonte LED (600-950nm) hè studiatu per a tiroïde.
I livelli di l'hormone di tiroide sò guardati è misurati in ogni studiu.
U sistema di tiroïde hè cumplessu.A dieta è u stilu di vita deve esse trattatu ancu.
A terapia di luce LED o LLLT hè ben studiata è assicura a massima sicurezza.I LED infrarossi (700-950nm) sò favuriti in questu campu, u rossu visibile hè ancu bè.


Tempu di pubblicazione: 26-sep-2022