Cumu hà iniziatu a terapia di luce rossa?

Endre Mester, un duttore Ungherese, è chirurgu, hè creditu cù a scuperta di l'effetti biologichi di i laser di bassa putenza, chì hè accadutu uni pochi d'anni dopu à l'invenzione di u laser rubiu in u 1960 è l'invenzione di u laser heliu-neon (HeNe) in 1961.

Mester hà fundatu u Centru di Ricerca Laser à l'Università Medica Semmelweis in Budapest in 1974 è cuntinuò à travaglià quì per u restu di a so vita.I so figlioli cuntinueghjanu u so travagliu è l'impurtanu in i Stati Uniti.

In u 1987, e cumpagnie chì vendenu laser dichjaranu chì puderanu trattà u dulore, accelerà a guariscenza di e ferite sportive, è più, ma ci era pocu evidenza per questu in quellu tempu.

www.mericanholding.com

Mester hà inizialmente chjamatu stu approcciu "biostimulazione laser", ma prestu hè diventatu cunnisciutu cum'è "terapia laser di livellu bassu" o "terapia di luce rossa".Cù diodi emettitori di luce adattati da quelli chì studianu stu approcciu, hè diventatu cunnisciuta cum'è "terapia di luce di livellu bassu", è per risolve a cunfusione intornu à u significatu esatta di "livellu bassu", u terminu "fotobiomodulazione" hè natu.


Tempu di post: 01-09-2022