Endre Mester, un duttore Ungherese, è chirurgu, hè creditu di scuperta l'effetti biologichi di i laser di bassa putenza, chì hè accadutu uni pochi d'anni dopu à l'invenzione di u laser rubi in u 1960 è l'invenzione di u laser heliu-neon (HeNe) in 1961.
Mester hà fundatu u Centru di Ricerca Laser à l'Università Medica Semmelweis in Budapest in 1974 è cuntinuò à travaglià quì per u restu di a so vita. I so figlioli cuntinueghjanu u so travagliu è l'impurtanu in i Stati Uniti.
In u 1987, e cumpagnie chì vendenu laser dichjaranu chì puderanu trattà u dolore, accelerà a guariscenza di e ferite sportive, è più, ma ci era pocu evidenza per questu in quellu tempu.
Mester hà inizialmente chjamatu stu approcciu "biostimulazione laser", ma prestu hè diventatu cunnisciutu cum'è "terapia laser di livellu bassu" o "terapia di luce rossa". Cù diodi emettitori di luce adattati da quelli chì studianu stu approcciu, hè diventatu cunnisciuta cum'è "terapia di luce di livellu bassu", è per risolve a cunfusione intornu à u significatu esatta di "livellu bassu", u terminu "fotobiomodulazione" hè natu.