Felicitazioni è Acclamazioni per l'ottenimentu di a Certificazione di l'Intraprisa High-Tech

Certificazione MERICAN High-tech Enterprise

Guangzhou Merican Optoelectronic Technology Co., Ltd hè fieru di annunzià chì hà ottenutu a certificazione di l'impresa high-tech.Questa ricunniscenza hè una prova di l'impegnu di a cumpagnia à a ricerca è u sviluppu in u campu di l'optoelettronica.

In Merican Optoelectronic, ci sforzemu di creà prudutti innovatori chì utilizanu l'ultime tecnulugia.I nostri prudutti principali includenu letti di terapia di luce, letti di abbronzatura, è apparecchi di collagene di luce rossa.Travagliemu constantemente per migliurà questi prudutti è sviluppà novi per risponde à i bisogni sempre in evoluzione di i nostri clienti.

A certificazione di l'impresa high-tech hè una ricunniscenza prestigiosa chì hè attribuita solu à e cumpagnie chì rispondenu à criteri stretti.Hè un testimoniu di a nostra dedicazione à a ricerca è u sviluppu, è u nostru impegnu à furnisce i prudutti di più alta qualità à i nostri clienti.

Semu onorati d'avè ricevutu sta certificazione è continueremu à travaglià incansablemente per mantene a nostra pusizioni cum'è un capu in u campu di l'optoelettronica.Grazie per avè sceltu Merican Optoelectronic cum'è u vostru cumpagnu di fiducia per tutti i vostri bisogni optoelettronici.


Tempu di Postu: Mar-30-2023