A terapia di luce rossa pò cure COVID-19 Eccu l'evidenza

Ti dumandassi cumu si pò impedisce di cuntrattà COVID-19?Ci hè parechje cose chì pudete fà per rinfurzà e difese di u vostru corpu contr'à tutti i virus, patogeni, microbi è tutte e malatie cunnisciute.Cose cum'è i vaccini sò alternative economiche è assai inferiori à parechji di l'approcci naturali attualmente dispunibili.

A terapia di luce rossa in particulare hè stata ben studiata per COVID è hà putenti proprietà antiinflamatorii è di rinfurzà immune chì ponu rinfurzà u metabolismu di u vostru corpu, è migliurà a funzione di ogni cellula, organu è sistema simultaneamente è senza effetti secundari.Sì avete digià COVID, allora ascolta, perchè a terapia di luce rossa puderia riduce u vostru tempu di ricuperazione à a mità.

In questu articulu, anderete à vede una parte di l'evidenza putente chì s'hè accumulata, postu chì a pandemia hè stata dichjarata in marzu 2020, chì mostra chì a terapia di luce - è in particularelaser rossu è infrarossu vicinu è LED - anu dimustratu sicuri è efficaci per facilità a guariscenza rapida di i pazienti severi COVID-19.

Capisce u COVID-19 Fisiologicu

Hè impurtante ùn esse micca chjappu in a paura spinta da i guverni è i media chì circundanu COVID-19.A manera di trascenderà quellu timore hè di capiscenu fisiologicamente cumu a malatia afecta u corpu.Un studiu di ghjennaghju 2021 hà dimustratu chì COVID hè solu un altru casu di disfunzione mitocondriale diffusa, micca sfarente di quasi tutte e altre malatie esistenti, cumprese diabete, cancro, malatie cardiache, obesità, Alzheimer, etc.

"Avemu dimustratu a disfunzione mitocondriale, alterazioni metaboliche cù un aumentu di glicolisi ... da i pazienti cun COVID-19 ... Questi dati suggerenu chì i pazienti cun COVID-19 anu una funzione mitocondriale cumprumessa è un deficit energeticu chì hè compensatu da un cambiamentu metabolicu à glicolisi.Questa manipulazione metabolica da SARS-CoV-2 attiva una risposta inflamatoria rinfurzata chì cuntribuisce à a gravità di i sintomi in COVID-19 ", anu scrittu i scientisti.

È cusì, sta cundizione hè faciule per prevene è curretta.I migliori medicini per u travagliu sò ben cunnisciuti, prezzu, sicuru è faciule d'ottene.

Sintomi tipici di COVID-19

U segnu di un casu severu di COVID-19 hè a pneumonia.Sicondu un studiu in a rivista Nature, a patologia principale di questu include "dannu intensu à i sacchi di l'aire di i pulmoni" causatu da a inflamazioni.Certi scientisti anu teorizatu chì l'infiammazione causata da COVID-19 era in qualchì manera diversa da l'infiammazione chì nasceva da altre cause, ma quella teoria hè risultata falsa.

L'infiammazione vista in i pazienti COVID-19 hè esattamente listessa cum'è qualsiasi altra inflammazione, chì in u casu di COVID-19 hè causata da danni collaterali da a risposta immune à u virus.Siccomu a luce rossa hè unu di i fatturi antiinfiammatori più putenti cunnisciuti, un putente rinfurzà immune, è un accelerante di guarigione di tissuti micca specificu, duvemu aspittà grandi cose da stu trattamentu di putenza nantu à i pazienti severi COVID-19.Fighjemu alcune di e dati chì i scientisti anu scacciatu da l'iniziu di a pandemia.

www.mericanholding.com

Terapia di a luce rossa: un potente antiinfiammatori è guaritore pulmonare

In u 2021, i scientisti iraniani anu realizatu una rivisione per sapè se a luce rossa puderia trattà o micca l'infiammazione di i pulmoni COVID-19 è ancu per sapè s'ellu puderia guarisce i sacchi d'aria dannati causati da questu.

Inclusu in a rivista eranu 17 documenti scientifichi è u studiu cuncludi chì a terapia di luce rossa "puderia diminuite significativamente l'edema pulmonare, l'afflussu di neutrofili è a generazione di citochine proinflamatorii".In altre parolle, quandu aduprata in i pazienti COVID-19, a terapia di luce rossa pò ...

Reduce u fluidu è l'inflamazione in i pulmoni chì facenu difficultà per i pazienti di respira (dispnea)
Reduce l'infiammazione sguassendu a produzzione di molécule di signalazioni proinflamatorii
Accelerate a guariscenza di i sacchi d'aria dannuti causati da a inflamazioni
"I nostri scuperti anu revelatu chì u PBM puderia esse utile per riduce l'inflamazioni di u pulmone è prumove a regenerazione di u tissutu danatu", anu scrittu, è ricumandenu l'usu di laser o LED per u trattamentu.

Studii di Casu di Terapia di Luce Rossa Guarigione di Pazienti COVID

U duttore Scott Sigman hà fattu un travagliu notevoli in 2020 trattendu i pazienti COVID cù u laser Multiwave Locked System (MLS).Travagliendu in u Lowell General Hospital indipindenti, senza prufittu, in Massachusetts, ci sò stati dui studii di casi documentati di pazienti COVID chì sò stati bè dopu à u trattamentu da u duttore Sigman cù u laser di terapia di luce rossa - unu in Aostu 2020 è l'altru in settembre di u 2020. Passemu avà tutti dui.

Un omu afro-americanu di 57 anni hà guaritu COVID cù a terapia di luce rossa

Un omu afro-americanu di 57 anni diagnosticatu di COVID-19 hè statu ammissu à l'UCI per distress respiratoriu in Aostu 2020 è in bisognu di ossigenazione.Per u trattamentu hè statu amministratu u laser bassu una volta à ghjornu per 28 minuti ogni sessione per quattru ghjorni è un totale di quattru trattamenti.

"Hè statu liberatu in un stabilimentu di riabilitazione un ghjornu dopu u so ultimu trattamentu.Prima di quessa, ùn era micca capace di marchjà, avia una tosse assai brutta, difficultà à respira ", disse u duttore Scott Sigman.È solu un ghjornu dopu à esse in u stabilimentu di riabilitazione, hà sappiutu compie dui prucessi di scalata durante a terapia fisica.U tempu tipicu di ricuperazione per i pazienti in a so cundizione hè di circa sei à ottu simane, è questu pazientu particulari hè statu ricuperatu cumplettamente in trè settimane.

Una donna asiatica di 32 anni guarì COVID-19 aduprendu a terapia di luce

U secondu studiu di casu da u duttore Sigman era nantu à una donna asiatica di 32 anni di obesità morbosa cù COVID-19 severu è publicatu un mese dopu in settembre 2020. Dopu à esse ammissu à l'UCI, stu paziente hà ricevutu un totale di quattru trattamenti in u 2020. cursu di quattru ghjorni, direttamente à u pettu per 28 minuti per sessione."Mellura apprezzabile in i sintomi respiratorii" hè stata nutata dopu à i so trattamenti è i raghji X sò stati pigliati per valutà a cundizione di i so pulmoni.

L'Evaluazione Radiografica di l'Edema Pulmonale (RALE) Scores da Chest-X-Ray cunfirmatu a migliione di i pulmoni dopu a Laser Therapy per u paziente."Ùn solu a radiografia di u pettu hà sbulicatu dramaticamente, ma i marcatori impurtanti di inflammazioni, IL-6 è Ferratin, diminuinu dopu à quattru ghjorni di trattamentu".disse u duttore Sigman.

Cunclusioni
Dapoi a pandemia di COVID-19 hè stata dichjarata in marzu 2020, i scientisti di parechji paesi in u mondu anu esploratu diversi metudi di trattamentu per e vittime di a malatia.Senza dubbitu, unu di i migliori modi chì anu trovu hè stata a terapia di luce rossa è vicinu à l'infrared.

A terapia di luce rossa hè stata trovata per accelerà a guariscenza di i sacchetti di l'aria danucati di i pulmoni chì a malatia hè cusì tipica in i so stadi avanzati, è ancu elimina a dispnea o difficultà di respirazione chì parechje persone cù a malatia face.

L'usu di un laser infrarossu vicinu in un ambiente clinicu hà dimustratu chì in solu quattru trattamenti di menu di 30 minuti per ogni sessione, i pazienti ponu esse torna in piedi è fà parechje sessioni di scalata in solu un paru di ghjorni.

Dapoi a publicazione di u mo bestseller Red Light Therapy: Miracle Medicine, a tecnulugia è e testimonianze chì venenu ùn cessanu mai di stupirmi, è l'usu di a terapia di luce rossa è vicinu à l'infrared contr'à COVID ùn hè certamente micca eccezzioni è ùn hè mai statu più appropritatu.A terapia di luce rossa hè quì per stà.

Grazie per leghje o ascolta.Se vi piace stu articulu per piacè spartelu nantu à e social media cù i vostri amichi.


Tempu di Postu: Nov-02-2022