Una storia di terapia di luce

A terapia di luce hè esistita finu à chì e piante è l'animali sò stati nantu à a terra, cum'è tutti avemu benefiziu à un certu gradu da u sole naturali.

www.mericanholding.com

Micca solu a luce UVB da u sole interagisce cù u colesterolu in a pelle per aiutà à furmà a vitamina D3 (avè cusì un benefiziu tutale di u corpu), ma a parte rossa di u spettru di luce visibile (600 - 1000nm) interagisce ancu cù una enzima metabolica chjave. in a mitocondria di a nostra cellula, elevendu a tapa nantu à u nostru putenziale di generazione di energia.

A terapia di luce cuntempuranea hè stata da a fini di l'anni 1800, pocu dopu chì l'electricità è l'illuminazione di casa sò diventate una cosa, quandu Niels Ryberg Finsen, natu in l'Isule Feroe, hà sperimentatu a luce cum'è trattamentu per a malatia.

In seguitu, Finsen hà vintu u Premiu Nobel per a medicina in u 1903, 1 annu prima di a so morte, chì hà assai successu in u trattamentu di a variola, lupus è altre cundizione di a pelle cù luce cuncentrata.

A terapia di luce iniziale implicava principalmente l'usu di lampadine incandescenti tradiziunali, è 10.000 di studii sò stati fatti nantu à a luce annantu à u XXu seculu.Studii varieghja da effetti nantu à i vermi, o acelli, donne incinte, cavalli è insetti, batteri, piante è assai di più.L'ultimu sviluppu era l'intruduzioni di i dispositi LED è laser.

Cum'è più culori sò diventati dispunibuli cum'è LED, è l'efficienza di a tecnulugia hà cuminciatu à migliurà, i LED sò diventati l'scelta più logica è efficace per a terapia di luce, è hè un standard di l'industria oghje, cù l'efficienza sempre megliu.


Tempu di Postu: Sep-06-2022