A terapia di luce LED hè un trattamentu non invasivu chì utilizza diverse lunghezze d'onda di luce infrarossa per aiutà à trattà diversi prublemi di a pelle cum'è l'acne, e linee fini è a cicatrisazione di ferite.Hè statu sviluppatu per a prima volta per l'usu clinicu da a NASA in l'anni novanta per aiutà à guarì e ferite di a pelle di l'astronauti - ancu se a ricerca nantu à u tema cuntinueghja à cresce, è sustene i so numerosi benefici.
"Senza dubbitu, a luce visibile pò avè effetti putenti nantu à a pelle, soprattuttu in forme d'alta energia, cum'è in lasers è dispositivi di luce pulsata intensa (IPL)", dice u duttore Daniel, un dermatologu certificatu da u bordu basatu in New York. Cità.LED (chì significa diodu emettitore di luce) hè una "forma di energia più bassa", in quale a luce hè assorbita da e molécule in a pelle, chì à u turnu "altera l'attività biologica di e cellule vicine".
In termini un pocu più simplice, a terapia di luce LED "utilice a luce infrared per ottene diversi effetti nantu à a pelle", spiega u duttore Michele, un dermatologu certificatu di bordu basatu in Filadelfia, PA.Durante u trattamentu, "lunghezze d'onda in u spettru di luce visibile penetranu in a pelle à varie prufundità per esercite un effettu biologicu".E diverse lunghezze d'onda sò chjave, perchè questu hè "ciò chì aiuta à fà stu metudu efficace, cum'è penetranu a pelle à varie prufundità è stimulanu diverse mira cellulari per aiutà à riparà a pelle", spiega Dr Ellen, un dermatologu certificatu in New York City. .
Ciò chì significa questu hè chì a luce LED altera essenzialmente l'attività di e cellule di a pelle per pruduce una varietà di risultati piacevuli, secondu u culore di a luce in quistione - di quale ci sò parechje, è nimu di quali sò cancerose (perchè ùn cuntene raghji UV).
Tempu di Postu: Aug-08-2022