Chì dosi avissi da scopu?

38 Viste

Avà chì pudete calculà a dosa chì vi riceve, avete bisognu di sapè chì dosa hè veramente efficace. A maiò parte di l'articuli di rivista è u materiale educativu tende à riclamà una dosa in u intervalu di 0.1J/cm² à 6J/cm² hè ottimali per e cellule, cù menu di fà nunda è assai più annullamentu di i benefici.

www.mericanholding.com

Tuttavia, certi studii trovanu risultati pusitivi in ​​intervalli assai più altu, cum'è 20J/cm², 70J/cm², è ancu finu à 700J/cm². Hè pussibule chì un effettu sistemicu più prufonda hè vistu à e dosi più altu, secondu a quantità di energia hè appiicata in totale à u corpu. Puderia ancu esse chì a dosa più altu hè efficace perchè a luce penetra più profonda. Per piglià una dosa di 1J/cm² in a capa superiore di a pelle dura solu seconde. Ottene una dosa di 1J/cm² in u tessulu musculare prufondu puderia piglià 1000 volte più longu, esigendu 1000J/cm² + nantu à a pelle sopra.

A distanza di a fonte di luce hè cruciale quì, postu chì determina a densità di putenza luminosa chì colpisce a pelle. Per esempiu, aduprendu u Dispositivu di Luce Rossa à 25 cm invece di 10 cm aumenterebbe u tempu d'applicazione necessariu ma copre una zona più grande di a pelle. Ùn ci hè nunda di male à aduprà da più luntanu, assicuratevi solu di cumpensà aumentendu u tempu di applicazione.

Calculà quantu longa una sessione
Avà duvete cunnosce a densità di putere di a vostra luce (variendu da a distanza) è a dosa chì vulete. Aduprate a formula quì sottu per calculà quanti seconde avete bisognu di applicà a vostra luce per:
Tempu = Dose ÷ (densità di putenza x 0,001)
Tempu in seconde, dosa in J/cm² è densità di putenza in mW/cm²

Lascia una Risposta