I dermatologi accunsenu chì questi dispositi sò generalmente sicuri per l'usu in l'uffiziu è in casa.Megliu, "in generale, a terapia di luce LED hè sicura per tutti i culori è i tipi di a pelle", dice Dr Shah."L'effetti secundari sò pocu cumuni, ma ponu include rossu, gonfiore, prurito è secchezza".
Se pigliate qualsiasi medicazione o aduprate qualsiasi tematiche chì facenu a vostra pelle più sensibile à a luce, questu "puderà aumentà u risicu di l'effetti secundari", spiega u Dr Shah, "perciò hè megliu discutiri di a terapia LED cù u vostru duttore se avete un duttore. piglianu tali medicazione ".
Vale a pena nutà, però, chì in u 2019, una maschera facciale LED in casa hè stata tirata da i scaffali in ciò chì a cumpagnia hà descrittu cum'è "abbundanza di prudenza" in quantu à u potenziale ferite oculare."Per un picculu sottogruppu di a pupulazione cù certe cundizioni oculari sottostanti, è ancu per l'utilizatori chì piglianu medicazione chì puderanu aumentà a fotosensibilità oculare, ci hè un risicu teoricu di ferita oculare", leghje a dichjarazione di a cumpagnia à u mumentu.
In generale, però, i nostri dermatologi dà u sigellu di appruvazioni per tutti quelli chì anu interessatu à aghjunghje un dispositivu à u so regime di cura di a pelle."Puderanu esse una bona opzione per e persone chì sò incinte o potenzalmentu incinta, o per un paziente di l'acne chì ùn si senti micca còmode cù i medicazione di prescription", dice Dr Brod.
Tempu di post: 15-aug-2022