U benefiziu di a luce rossa di 850 nm

33Visute

In l'ultimi anni, l'onde di luce rossa anu attiratu assai attenzione per a so vasta gamma di applicazioni in diversi campi. Questu articulu esplora e funzioni è l'applicazioni di una lunghezza d'onda specifica di luce rossa di 850 nm.

Prima, vogliu cuntà vi una storia.

In l'anni 1980, per prumove a crescita sustenibile di e piante in u spaziu, l'Amministrazione Spaziale Naziunale (NASA) hà sviluppatu un dispositivu d'illuminazione, è dopu hà finanziatu u cumpletamentu di un dispositivu di crescita di e piante, è hà piantatu patate nantu à a navetta spaziale in u 1995. In assenza di gravità per un bellu pezzu, l'astronauti anu scupertu chì i musculi è l'osse s'atrofizavanu è ogni ferita guarisceva lentamente. Un ghjornu, unu di i scientifichi s'hè accidentalmente grattatu a manu mentre travagliava. Per via di questu, hà scupertu chì a ferita nantu à a manu chì travagliava sottu à a luce guarisceva più rapidamente. À questu puntu, a NASA hà cuminciatu à entre in u campu di a fototerapia medica.

À questu puntu di a storia, duvete avè scupertu una di e funzioni di a luce.

Dopu, vogliu chì parlate di a luce.

A luce chì i nostri ochji nudi ponu vede hè chjamata luce visibile. A banda di lunghezza d'onda di a luce visibile hè 400nm-700nm. A luce in questu intervallu hè chjamata luce invisibile. Nutate bè chì esse invisibile ùn significa micca chì ùn esiste micca.

A fisioterapia à luce rossa usa principalmente 590-660nm (luce rossa) è 850nm (luce vicinu à l'infrarossu) cum'è a principale banda d'onda di fisioterapia non invasiva.

Dunque, chì hè u mecanismu d'azione di a fisioterapia ? In altre parole, cumu funziona a terapia cù luce rossa nantu à u corpu umanu ?

Per piacè fighjate sta maghjina:

Luce rossa è vicina à l'infrarossu

In riassuntu, a luce agisce nantu à u cromoforu in a cellula, u cromoforu assorbe l'energia luminosa è a cunverte in calore è energia chimica, è dopu attiva a catena respiratoria mitocondriale in a cellula, ciò chì porta à una seria di reazioni cellulari, producendu più ATP.

A nostra pelle hè cumposta da una corteccia bianca è da un derma. Sicondu a ricerca, a luce di 400 nm pò penetrà 1 mm di tissutu cutaneu, 500 nm pò penetrà finu à 2 mm, è a luce rossa (590-660 nm) pò penetrà finu à 2 mm, righjunghjendu u derma. Aiuta e nostre cellule à liberà più ATP, facenduci sente più ghjovani è più energichi.

A lunghezza d'onda di 850 nm (luce vicinu à l'infrarossu)

A lunghezza d'onda di 850 nm hè a firma di a lunghezza d'onda vicina à l'infrarossu.

In parechji casi, l'850nm amplifica i benefici furniti da e lunghezze d'onda di 810nm è 830nm.

Questa lunghezza d'onda hà una gamma di applicazioni terapeutiche cum'è:

Benefici antiinflamatori

E lunghezze d'onda di 850 nm ponu aiutà à riduce u dolore articulariu è musculare è à diminuisce l'inflammazione generale in u corpu.

Recuperazione musculare migliorata

Un studiu hà osservatu l'usu di lunghezze d'onda di 850 nm nantu à l'atleti è hà trovu chì l'usu di a luce vicinu à l'infrarossu hà aumentatu a massa musculare dopu l'allenamentu, è hà diminuitu l'inflammazione è u stress ossidativu in e biopsie musculari.

Guarigione di ferite in a pelle

E lesioni guariscenu più rapidamente quandu sò esposte à a terapia cù luce di lunghezza d'onda di 850 nm.

Riduzione di linee, rughe è iperpigmentazione

850nm pò sustene a pruduzzione di collagene, aiutendu à una pelle più piena è più raggiante, è una struttura più uniforme.

Ortodonzia è allineamentu di i denti

L'usu di a lunghezza d'onda di 850 nm pò favurisce u riallineamentu rapidu di i denti per i pazienti sottumessi à ortodonzia.

 

Lasciate una risposta