Terapia cù a luce rossa vs u sole

38 Viste

TERAPIA LUMINOSA
Pò esse usatu in ogni mumentu, ancu a notte.
Pò esse usatu in casa, in privacy.
Costu iniziale è costi di l'electricità
Spettru sanu di luce
L'intensità pò esse variata
Nisuna luce UV dannosa
Senza vitamina D
Potenzialmente migliurà a produzzione di energia
Reduce significativamente u dolore
Ùn porta micca à u sole

SOLE NATURALE
Ùn sò micca sempre dispunibili (tempu, notte, etc.)
Solu dispunibule fora
Naturale, senza costu
Spettru di luce sana è malsana
L'intensità ùn pò esse variata
A luce UV pò purtà à danni à a pelle, etc
Aiuta a produzzione di vitamina D
Reduce u dolore moderatu
Porta à un bronzu sole

A terapia di luce rossa hè un strumentu putente è versatile, ma hè megliu cà solu andà fora à u sole?

Sè vo campate in un ambiente nuvoloso, di u nordu senza un accessu consistente à u sole, allora a terapia di luce rossa hè una scusa - a terapia di luce rossa pò cumpensà a bassa quantità di luce naturale dispunibule. Per quelli chì campanu in ambienti tropicali o altri cù accessu quasi ogni ghjornu à u sole forte, a risposta hè più cumplicata.

Differenze chjave trà u sole è a luce rossa
A luce di u sole cuntene un spettru largu di luce, da a luce ultravioletta à l'infrarouge vicinu.

Cuntenuti in u spettru di u sole sò e lunghezze d'onda sane di rossu è infrared (chì aumentanu a produzzione d'energia) è ancu a luce UVb (chì stimula a produzzione di vitamina D). Tuttavia, ci sò lunghezze d'onda in u sole chì sò dannusu in eccessi, cum'è u blu è u viole (chì riduce a produzzione d'energia è dannu l'ochji) è UVa (chì provoca u sole di u sole / u sole è l'invecchiamentu / u cancro). Stu spettru largu pò esse necessariu per a crescita di e piante, a fotosintesi è diversi effetti nantu à i pigmenti in diverse spezie, ma ùn hè micca tutte benefizièvule per l'omu è i mammiferi in generale. Hè per quessa chì i sunblock è SPF sunscreens sò necessarii in u sole forte.

A luce rossa hè un spettru più strettu è isolatu, chì varieghja circa da 600 à 700 nm - una piccula proporzione di a luce di u sole. L'infrarouge biologicu attivu varieghja da 700 à 1000 nm. Allora e lunghezze d'onda di a luce chì stimulanu a produzzione di energia sò trà 600 è 1000 nm. Queste lunghezze d'onda specifiche di rossu è infrarossu anu effetti esclusivamente benefiche senza effetti secundari cunnisciuti o cumpunenti dannosi - facendu a terapia di luce rossa un tipu di terapia senza preoccupazioni cumparatu cù l'esposizione à u sole. Nisuna creme SPF o vestiti protettivi sò necessarii.

www.mericanholding.com

Riassuntu
A situazione ottima hè di avè accessu à u sole naturali è una forma di terapia di luce rossa. Fate un pocu di esposizione à u sole se pudete, dopu aduprate a luce rossa.

A luce rossa hè studiata in quantu à u sole è accelerà a guariscenza di i danni di a radiazione UV. U significatu chì a luce rossa hà un effettu protettivu nantu à u dannu potenziale di u sole. In ogni casu, a luce rossa sola ùn stimulerà a produzzione di vitamina D in a pelle, per quale avete bisognu di u sole.

Riceve l'esposizione moderata di a pelle à a luz di u sole per a produzzione di vitamina D, cumminata cù a terapia di luce rossa in u stessu ghjornu per a produzzione di energia cellulare hè forsi l'approcciu più protettivu.

Lascia una Risposta