Terapia di luce rossa per l'iperpigmentazione post-infiammatoria

32Visute

A terapia cù luce rossa (RLT) pò esse utile per trattà l'iperpigmentazione post-infiammatoria (PIH). L'iperpigmentazione si verifica di solitu dopu chì l'inflammazione o u traumu à a pelle hè guaritu, di solitu perchè i melanociti in a pelle producenu troppu melanina.

A terapia di luce rossa penetra in i strati più profondi di a pelle cù a so lunghezza d'onda specifica di luce (di solitu 630-650 nanometri) per stimulà u prucessu di riparazione di e cellule di a pelle, migliurà a circulazione sanguigna è aumentà a pruduzzione di collagene. Riduce ancu l'inflammazione di a pelle è prumove a guarigione di a pelle. Quessi effetti aiutanu à riduce l'apparizione di iperpigmentazione, in particulare a decolorazione assuciata à l'iperpigmentazione post-infiammatoria.

L'iperpigmentazione post-infiammatoria (PIH) hè un accumulu lucalizatu di melanina eccessiva in a pelle dopu a guarigione di una cundizione o ferita infiammatoria di a pelle, chì pò purtà à l'oscuramentu di a pelle o à a furmazione di decolorazione. Di solitu si verifica dopu chì a pelle hà subitu qualchì tipu d'inflammazione, cum'è l'acne, l'eczema, a guarigione di ferite, e scottature solari o altre irritazioni di a pelle.

Chì ghjè l'iperpigmentazione postinflamatoria

Cause di a furmazione di iperpigmentazione postinflamatoria:

1. Risposta infiammatoria: Quandu si verifica infiammazione in a pelle, e cellule di a pelle (in particulare i melanociti) sò attivate per pruduce più melanina. A presenza di infiammazione stimula i melanociti à pruduce quantità eccessive di melanina.

2. Ferita di a pelle: Ogni tipu di ferita di a pelle, cumprese l'acne, e brusgiature o i tagli, pò purtà à una deposizione eccessiva di melanina lucalizzata. Questu hè perchè durante u prucessu di guarigione, a pelle subisce riparazione è ricustruzione, è pò esse prudutta melanina supplementaria durante stu prucessu.

3. Esposizione à i raggi UV: L'esposizione à i raggi UV pò aggravà l'iperpigmentazione, in particulare in e zone di a pelle chì sò digià danneggiate, è i raggi UV ponu stimulà a produzzione di melanina, rendendu l'iperpigmentazione più pronunciata.

 

Caratteristiche:

Pigmentazione o Tonu di a Pelle Irregolare: Si presenta cumunemente cum'è macchie scure o marroni nantu à a pelle, di solitu più scure di u culore di a pelle circundante.

Distribuzione irregulare: A pigmentazione si forma di solitu vicinu à e zone d'inflammazione originale è pò cumparisce nantu à a faccia, u pettu, a schiena, e spalle o l'estremità.

 

L'iperpigmentazione hè una cicatrice?

E macchie scure causate da l'iperpigmentazione post-infiammatoria sò spessu cunfuse cù e cicatrici; però, ste macchie scure sò assai diverse da e cicatrici. Quandu u derma, o i strati più prufondi di a pelle, sò dannighjati, a matrice di collagene in a pelle si ripara irregularmente, lascendu segni duraturi nantu à u corpu. E cicatrici sò ancu di solitu rialzate (ipertrofiche) o depresse (distrofiche), mentre chì e macchie scure causate da l'iperpigmentazione post-infiammatoria sò piatte nantu à a pelle. Inoltre, parechje cicatrici parenu più chjare di u culore di a pelle, ma questu ùn hè micca cumunu.

Mentre chì l'iperpigmentazione svanisce da sola dopu l'inflammazione, ancu s'ellu pò piglià un pocu di tempu, e cicatrici sò più permanenti. In e zone iperpigmentate, u derma di a pelle ùn hè micca veramente dannighjatu è l'eccessu di melanina face parte di u prucessu di guarigione. Pensate à a risposta di a pelle à l'UV (luce solare): a melanina hè prodotta per scurisce a pelle è prutegella da i danni UV, postu chì e tonalità più scure assorbenu menu luce. In u casu di l'iperpigmentazione post-infiammatoria, l'eccessu di melanina impedisce ulteriori danni UV.

 

Trattamentu di l'iperpigmentazione postinflamatoria

Mentre l'iperpigmentazione post-inflamatoria face parte di u prucessu di guarigione di a pelle, e macchie scure persistenti ponu esse fastidiose o indesiderate. Tuttavia, ci sò parechji prudutti chì ponu aiutà à sbiadisce e macchie scure. Un trattamentu topicu cumunu per e macchie scure hè l'usu di retinolu, un ingrediente in parechje creme è sieri, chì aumenta a produzzione di collagene è u rinnovu cellulare. Parechje persone chì utilizanu prudutti di retinolu sperimentanu rossore è desquamazione di a pelle, chì hè un segnu d'irritazione da u pruduttu è una ragione per a quale alcune persone abbandunanu i trattamenti di retinolu. Questi prudutti sò ancu abbastanza cari è ponu piglià finu à 90 ghjorni per cumincià à mustrà risultati.

 

Cumu a terapia cù luce rossa migliora l'iperpigmentazione

A terapia cù luce rossa tratta una larga gamma di prublemi di a pelle, cumpresi l'acne, e rughe, e cicatrici è i danni di u sole. Sta terapia usa lunghezze d'onda cuncintrate di luce rossa per stimulà a pruduzzione d'energia cellulare, ciò chì crea una seria di reazioni per accelerà u prucessu di guarigione naturale. L'aumentu di a circulazione aiuta à furnisce mediatori inflammatori à i tessuti dannighjati per una rapida anti-inflammazione. Inoltre, a terapia cù luce rossa aumenta a pruduzzione di collagene, u cumpunente principale di a matrice cellulare di a nostra pelle chì aiuta à mantene a struttura è l'elasticità.

Avemu tutti una pelle diversa, dunque hè impurtante chì i trattamenti di a pelle sianu versatili è persunalizati. A terapia cù luce rossa pò esse persunalizata per ogni individuu, aduprendu una mistura di diverse lunghezze d'onda, putenze (wattage) è l'usu di luce cuntinua o pulsata. Inoltre, i letti di luce (cum'è uLettu di terapia cù luce rossa MERICAN m4n) pò trattà tuttu u corpu à tempu. Questu significa chì pudete trattà parechje zone d'imperfezioni di a pelle à tempu.

A terapia cù luce rossa hè un trattamentu micca invasivu chì ùn provoca micca l'irritazione è a desquamazione chì parechje persone sperimentanu cù i prudutti retinoidi. Inoltre, parechje persone cumincianu à vede risultati in e prime settimane di trattamentu.

 

 

Lasciate una risposta