Luce rossa per a vista è a salute di l'ochji

69Visute

Una di e preoccupazioni più cumuni cù a terapia cù luce rossa hè a zona di l'ochji. A ghjente vole aduprà luci rosse nantu à a pelle di a faccia, ma sò preoccupate chì a luce rossa brillante puntata quì ùn sia micca ottimale per i so ochji. Ci hè qualcosa di preoccupassi? A luce rossa pò dannà l'ochji? o pò esse in realtà assai benefica è aiutà à guarisce i nostri ochji?

Introduzione
L'ochji sò forse e parti più vulnerabili è preziose di u nostru corpu. A percezione visuale hè una parte chjave di a nostra sperienza cusciente, è qualcosa di cusì integrale à u nostru funziunamentu di ogni ghjornu. L'ochji umani sò particularmente sensibili à a luce, essendu capaci di distingue trà finu à 10 milioni di culori individuali. Puderanu ancu rilevà a luce trà e lunghezze d'onda di 400 nm è 700 nm.

www.americanholding.com

Ùn avemu micca l'hardware per percepisce a luce infrarossa vicina (cum'è quella aduprata in a terapia cù luce infrarossa), cum'è ùn percepemu micca altre lunghezze d'onda di a radiazione EM cum'è l'UV, e microonde, ecc. Hè statu recentemente pruvatu chì l'ochju pò rilevà un solu fotone. Cum'è in altrò in u corpu, l'ochji sò custituiti da cellule, cellule specializate, chì svolgenu tutte funzioni uniche. Avemu cellule bastoncelli per rilevà l'intensità luminosa, cellule coniche per rilevà u culore, varie cellule epiteliali, cellule produttrici di umore, cellule produttrici di collagene, ecc. Alcune di queste cellule (è tessuti) sò vulnerabili à certi tipi di luce. Tutte e cellule ricevenu benefici da altri tipi di luce. A ricerca in questu duminiu hè aumentata significativamente in l'ultimi 10 anni.

Quale culore/lunghezza d'onda di a luce hè benefica per l'ochji?
A maiò parte di i studii chì indicanu effetti benefichi utilizanu LED cum'è fonte di luce cù a grande maggioranza intornu à a lunghezza d'onda di 670 nm (rossu). A lunghezza d'onda è u tipu / fonte di luce ùn sò micca i soli fattori impurtanti, postu chì l'intensità di a luce è u tempu di esposizione influenzanu i risultati.

Cumu aiuta a luce rossa l'ochji?
Datu chì i nostri ochji sò u principale tissutu sensibile à a luce in u nostru corpu, si puderebbe pensà chì l'assorbimentu di a luce rossa da i nostri coni rossi hà qualcosa à chì vede cù l'effetti osservati in a ricerca. Questu ùn hè micca interamente u casu.

A tiuria primaria chì spiega l'effetti di a terapia di luce rossa è vicina à l'infrarossu, in ogni locu di u corpu, implica l'interazzione trà a luce è i mitocondri. A funzione principale di i mitocondri hè di pruduce energia per a so cellula -A terapia di luce migliora a so capacità di pruduce energia.

L'ochji di l'omu, è in particulare e cellule di a retina, anu i bisogni metabolichi più alti di qualsiasi tissutu in tuttu u corpu - necessitanu assai energia. L'unicu modu per risponde à sta alta dumanda hè chì e cellule allughjenu parechji mitocondri - è dunque ùn hè micca surprisante chì e cellule in l'ochji anu a più alta cuncentrazione di mitocondri in ogni locu di u corpu.

Vistu chì a terapia di a luce funziona per via di l'interazzione cù i mitocondri, è l'ochji anu a fonte più ricca di mitocondri in u corpu, hè una supposizione raghjonevule di fà l'ipotesi chì a luce avarà ancu l'effetti più prufondi in l'ochji paragunatu à u restu di u corpu. Inoltre, ricerche recenti anu dimustratu chì a degenerazione di l'ochju è di a retina hè direttamente ligata à a disfunzione mitocondriale. Dunque, una terapia chì pò potenzialmente restaurà i mitocondri, di i quali ce ne sò parechji, in l'ochju hè l'approcciu perfettu.

A megliu lunghezza d'onda di a luce
A luce di 670 nm, un tipu di luce visibile rossa prufonda, hè di gran lunga a più studiata per tutte e cundizioni oculari. Altre lunghezze d'onda cù risultati pusitivi includenu 630 nm, 780 nm, 810 nm è 830 nm. Laser vs. LED - una nota A luce rossa di i laser o di i LED pò esse aduprata in ogni locu di u corpu, ancu s'ellu ci hè una eccezione per i laser specificamente - l'ochji. I laser ùn sò micca adatti per a terapia di luce di l'ochji.

Questu hè duvutu à a pruprietà di u fasciu parallelu/coerente di a luce laser, chì pò esse focalizata da a lente di l'ochju in un puntu minusculu. Tuttu u fasciu di luce laser pò entre in l'ochju è tutta quella energia hè cuncentrata in un puntu minusculu intensu nantu à a retina, dendu una densità di putenza estrema, è potenzialmente brusgiendu/dannendu dopu à pochi secondi. A luce LED prughjetta fora à un angulu è dunque ùn hà micca stu prublema.

Densità di putenza è dosa
A luce rossa passa per l'ochju cù una trasmissione di più di 95%. Questu hè veru per a luce infrarossa vicina è simile per altre luci visibili cum'è u blu/verde/giallu. Data sta alta penetrazione di a luce rossa, l'ochji necessitanu solu una modalità di trattamentu simile à a pelle. I studii utilizanu una densità di putenza di circa 50 mW/cm2, cù dosi abbastanza basse di 10 J/cm2 o menu. Per più infurmazioni nantu à u dosaggio di a terapia cù a luce, vedi questu post.

Luce dannosa per l'ochji
E lunghezze d'onda di a luce blu, violeta è UV (200 nm-480 nm) sò dannose per l'ochji, essendu ligatu à danni à a retina o danni à a cornea, l'umore, u cristallinu è u nervu otticu. Questu include a luce blu diretta, ma ancu a luce blu cum'è parte di e luci bianche cum'è e lampadine LED di casa / strada o i schermi di computer / telefonu. E luci bianche brillanti, in particulare quelle cù una temperatura di culore alta (3000k +), anu una grande percentuale di luce blu è ùn sò micca sane per l'ochji. A luce di u sole, in particulare a luce di meziornu riflessa da l'acqua, cuntene ancu una alta percentuale di blu, chì porta à danni à l'ochji cù u tempu. Fortunatamente, l'atmosfera terrestre filtra (diffunde) a luce blu in una certa misura - un prucessu chjamatu "scattering rayleigh" - ma a luce di meziornu ne hà sempre assai, cum'è a luce di u sole in u spaziu vista da l'astronauti. L'acqua assorbe a luce rossa più di a luce blu, dunque u riflessu di a luce di u sole da i laghi / oceani / ecc. hè solu una fonte più concentrata di blu. Ùn hè micca solu a luce di u sole riflessa chì pò fà male, però, postu chì "l'ochju di u surfista" hè un prublema cumunu ligatu à i danni à l'ochji da a luce UV. Escursionisti, cacciatori è altri amanti di l'aria aperta ponu sviluppà questu. I marinari tradiziunali cum'è i vechji ufficiali di a marina è i pirati sviluppavanu guasi sempre prublemi di vista dopu à qualchì annu, soprattuttu per via di riflessioni di a luce di u mare è di u sole, aggravati da i prublemi nutrizionali. E lunghezze d'onda infrarosse luntane (è solu u calore in generale) ponu esse dannose per l'ochji, postu chì cum'è cù l'altre cellule di u corpu, i danni funziunali si verificanu una volta chì e cellule si riscaldanu troppu (46°C+ / 115°F+). I travagliadori in i travagli ligati à i vechji forni cum'è a gestione di i motori è a soffiatura di u vetru sviluppavanu sempre prublemi oculari (postu chì u calore chì irradia da i fuochi/fornaci hè infrarossu luntanu). A luce laser hè potenzialmente dannosa per l'ochji, cum'è mintuvatu sopra. Qualcosa cum'è un laser blu o UV seria u più distruttivu, ma i laser verdi, gialli, rossi è vicini à l'infrarossi ponu ancu potenzialmente causà danni.

E cundizioni di l'ochji anu aiutatu
Visione generale - acuità visuale, cataratte, retinopatia diabetica, degenerazione maculare - cunnisciuta ancu cum'è degenerazione maculare legata à l'età, errori di rifrazione, glaucoma, secchezza oculare, corpi volanti.

Applicazioni pratiche
Aduprà a terapia di luce nantu à l'ochji prima di l'esposizione à u sole (o l'esposizione à una luce bianca brillante). Usu cutidianu/settimanale per prevene a degenerazione di l'ochji.

Lasciate una risposta