Luce rossa per a visione è a salute di l'ochji

38 Viste

Unu di i prublemi più cumuni cù a terapia di luce rossa hè a zona di l'ochji. E persone volenu usà luci rosse nantu à a pelle di a faccia, ma sò preoccupati chì u lume rossu luminosu indicatu ùn pò micca esse ottimali per i so ochji. Ci hè qualcosa per esse preoccupatu ? A luce rossa pò dannà l'ochji? o pò esse veramente assai benefica è aiutà à guarì i nostri ochji?

Introduzione
L'ochji sò forse a parte più vulnerabile è preziosa di u nostru corpu. A percepzione visuale hè una parte chjave di a nostra sperienza cuscente, è qualcosa di cusì integrale à u nostru funziunamentu di u ghjornu. L'ochji umani sò soprattuttu sensittivi à a luce, pudendu diferenze trà 10 milioni di culori individuali. Puderanu ancu detectà a luce trà e lunghezze d'onda di 400nm è 700nm.

www.mericanholding.com

Ùn avemu micca l'hardware per percive a luce infrared vicinu (cum'è utilizatu in a terapia di luce infrared), cum'è ùn avemu micca percive altre lunghezze d'onda di radiazione EM cum'è UV, Microwaves, etc. fotonu unicu. Cum'è in altrò in u corpu, l'ochji sò custituiti da cellule, cellule specializate, tutte e funzioni uniche. Avemu cellula di bastone per detectà l'intensità di a luce, cuni di cuni per dette u culore, diverse cellule epiteliali, cellule chì producenu l'umore, cellule produttrici di collagene, etc. Alcune di queste cellule (è tissuti) sò vulnerabili à certi tipi di luce. Tutte e cellule ricevenu benefici da qualchì altru tipu di luce. A ricerca in a zona hè aumentata significativamente in l'ultimi 10 anni.

Quale culore / lunghezza d'onda di a luce hè benefica per l'ochji?
A maiò parte di i studii chì puntanu à l'effetti benefizièvuli utilizanu LED cum'è a fonte di luce cù a maiò parte di a lunghezza d'onda di 670nm (rossu). A lunghezza d'onda è u tipu di luce / fonte ùn sò micca l'unichi fattori impurtanti, perchè l'intensità di a luce è u tempu di esposizione affettanu i risultati.

Cumu a luce rossa aiuta l'ochji?
Siccomu i nostri ochji sò u tessulu primariu sensitivu à a luce in u nostru corpu, unu puderia pensà chì l'assorbimentu di u lume rossu da i nostri coni rossi hà qualcosa di fà cù l'effetti vistu in a ricerca. Questu ùn hè micca solu u casu.

A teoria primaria chì spiega l'effetti di a terapia di luce rossa è infrared vicinu, in ogni locu in u corpu, implica l'interazzione trà a luce è a mitocondria. A funzione principale di a mitocondria hè di pruduce energia per a so cellula -a terapia di luce migliurà a so capacità di fà energia.

L'ochji di l'omu, è in particulare e cellule di a retina, anu u più altu requisitu metabolicu di qualsiasi tissutu in tuttu u corpu - necessitanu assai energia. L'unicu modu per risponde à questa alta dumanda hè di e cellule per allughjà parechje mitocondria - è per quessa ùn hè micca surprisa chì e cellule in l'ochji anu a più alta concentrazione di mitocondria in ogni locu in u corpu.

Videndu chì a terapia di luce travaglia per interazzione cù a mitocondria, è l'ochji anu a fonte più ricca di mitocondria in u corpu, hè una ipotesi raghjunata per ipotisà chì a luce avarà ancu l'effetti più prufondi in l'ochji cumparatu cù u restu di u corpu. corpu. In più di questu, ricerche recenti anu dimustratu chì a degenerazione di l'ochju è a retina hè direttamente ligata à a disfunzione mitocondriale. Allora una terapia chì pò potenzialmente restaurà a mitocondria, di quale ci sò assai, in l'ochju hè l'approcciu perfettu.

A megliu lunghezza d'onda di a luce
A luce di 670 nm, un tipu di luce visibile rossu intensu, hè di granu u più studiatu per tutte e cundizioni d'ochji. Altre lunghezze d'onda cù risultati pusitivi includenu 630nm, 780nm, 810nm è 830nm. Laser vs LED - una nota Luce rossa da o laser o LED pò esse usatu in ogni locu di u corpu, ancu s'ellu ci hè una eccezzioni per i lasers specificamente - l'ochji. I laser ùn sò micca adattati per a terapia di luce di l'ochji.

Questu hè dovutu à a pruprietà di u fasciu parallelu / coherente di a luce laser, chì pò esse focalizata da a lente di l'ochju à un puntu chjucu. L'interu fasciu di luce laser pò entre in l'ochju è tutta quella energia hè cuncentrata in un locu intensu minuscule nantu à a retina, dendu una densità di putenza estrema, è potenzalmentu brusgiate / dannu dopu à pocu seconde. A luce LED prughjetta in un angulu è cusì ùn hà micca questu prublema.

Densità di putenza è dosa
A luce rossa passa per l'ochju cù più di 95% di trasmissione. Questu hè veru per a luce infrared vicinu è simili per l'altri luci visibili cum'è blu / verde / giallu. Data questa alta penetrazione di u lume rossu, l'ochji solu bisognu di una modalità di trattamentu simili à a pelle. I studii utilizanu una densità di putenza di 50mW/cm2, cù dosi abbastanza bassu di 10J/cm2 o menu. Per più infurmazione nantu à a dosing di terapia di luce, vede stu post.

Luce dannosa per l'ochji
E lunghezze d'onda di luce blu, violeta è UV (200nm-480nm) sò male per l'ochji, essendu ligata à danni di a retina o danni in a cornea, l'umore, a lente è u nervu otticu. Questu include a luce blu diretta, ma ancu a luce blu cum'è parte di luci bianche cum'è lampadine LED di casa / strada o schermi di l'urdinatore / telefuninu. I luci bianchi brillanti, in particulare quelli chì anu una temperatura di culore alta (3000k +), anu un grande percentinu di luce blu è ùn sò micca sani per l'ochji. A luce di u sole, in particulare u sole di meziornu chì si riflette da l'acqua, cuntene ancu un altu percentuale di blu, chì porta à danni à l'ochji cù u tempu. Fortunatamente, l'atmosfera di a terra filtra (disperse) a luce blu in una certa misura - un prucessu chjamatu "rayleigh scattering" - ma a luce di u sole di meziornu hà sempre assai, cum'è a luce di u sole in u spaziu vistu da l'astronauti. L'acqua assorbe a luce rossa più chè a luce blu, cusì a riflessione di a luce di u sole da i laghi / oceani / ecc hè solu una fonte più cuncentrata di blu. Ùn hè micca solu a luce di u sole riflessa chì pò fà dannu, postu chì "l'ochju di u surferu" hè un prublema cumuni ligatu à i danni di l'ochji di a luce UV. Escursionisti, cacciatori è altri outdoorsmen ponu sviluppà questu. I marinari tradiziunali, cum'è i vechji ufficiali di a marina è i pirati, quasi sempre sviluppanu prublemi di visione dopu à uni pochi d'anni, soprattuttu per i riflessi di u sole di u mare, aggravati da i prublemi nutrizionali. E lunghezze d'onda infrared (è solu u calore in generale) ponu esse dannusu per l'ochji, cum'è cù l'altri celluli di u corpu, u dannu funziunale si verifica una volta chì e cellule diventanu troppu calde (46 ° C + / 115 ° F +). I travagliadori in i vechji travaglii di furnace cum'è a gestione di u mutore è u soffiu di vetru anu sempre sviluppatu prublemi di l'ochji (cum'è u calore chì irradia da u focu / furnace hè infrarossu luntanu). A luce laser hè potenzalmentu dannusu per l'ochji, cum'è citatu sopra. Qualcosa cum'è un laser blu o UV seria u più distruttivu, ma i laser verdi, gialli, rossi è vicinu à l'infrared ponu ancu potenzalmentu dannu.

I cundizioni di l'ochji aiutanu
Visione generale - acuità visuale, cataratte, retinopatia diabetica, degenerazione maculare - aka AMD o degerazione maculare ligata à l'età, errori di rifrazione, glaucoma, ochju seccu, floaters.

Applicazioni pratiche
Utilizà a terapia di luce nantu à l'ochji prima di l'esposizione à u sole (o l'esposizione à a luce bianca brillanti). Aduprate ogni ghjornu / settimana per prevene a degenerazione oculare.

Lascia una Risposta