In questu articulu andemu à fighjà nantu à i studii riguardanti l'infizzioni di u lume rossu è fungi, (aka candida, levitu, mycosis, mughetti, candidiasis, etc.) è e cundizioni cunnessi cum'è mughetta vaginale, jock itch, balanitis, infezioni unghji, tordo orale, tigna, pede d'atleta, etc. A luci rossa mostra u putenziale per questu scopu?
Introduzione
Hè sorprendente quanti di noi soffrenu di infezioni croniche in una basa settimanale o mensuale.Mentre chì certi ponu scrive cum'è una parte di a vita, i prublemi inflamatorii cum'è questu ùn sò micca normali è anu da esse trattatu.
U soffrenu di infizzioni recurrenti mette a pelle in un statu di inflammazione constante, è in questu statu u corpu forma cicatriziale piuttostu chè guarì cù u tissutu sanu normale.Questu disturba a funzione di una parte di u corpu per sempre, chì hè un prublema maiò in spazii cum'è i genitali.
Qualunque sia è induve in u corpu pudete esse propensu à questi prublemi, hè prubabile chì a terapia di luce rossa hè stata studiata.
Perchè esattamente a luce rossa hè d'interessu in quantu à l'infezioni?
Eccu alcuni modi in quale a terapia di luce puderia aiutà: -
A luce rossa riduce l'infiammazione?
Redness, soreness, itchiness è dolore sò tipicamente ligati à l'infizzioni, postu chì u sistema immune prova di difende contr'à i microorganismi aggressivi.U stress di sta interazzione nantu à u tessulu lucale cuntribuisci à una inflamazioni aumentata, chì cuntribuisci à a crescita di fungi.Parechje prescrizioni è creme utilizati per trattà l'infizzioni cuntenenu composti antiinflamatori cum'è hydrocortisone.Quessi ponu aiutà u corpu à trattà cù u stress, ma certi dicenu chì questu solu maschera u prublema sottostante.
Certi studii nantu à a luce rossa portanu à a cunclusione potenziale chì pò veramente aiutà u corpu à trattà cù e cause metaboliche di l'infiammazione, chì permettenu à e cellule di pruduce più ATP è CO2 per mezu di a nostra reazione di respirazione normale.Questi prudutti di a respirazione anu un effettu presumibilmente quasi identicu à i composti antiinflamatorii in quantu inibiscenu a sintesi di prostaglandine (prostaglandine essendu un mediatore principalu di a risposta inflammatoria) è impediscenu a liberazione di diverse citochine inflamatorii.
Certi pirsuni pensanu chì a inflamazioni hè una parte necessaria di a risposta curativa à infizzioni o ferite, ma deve esse cunsideratu un sintomu di u corpu chì ùn funziona micca bè.Questu pò esse dimustratu da cumu in u fetu di a maiò parte di l'animali, hè normale chì una ferita guarisca senza alcuna inflamazioni, è ancu in a zitiddina, a inflamazioni hè minima è risolta rapidamente.Hè solu invechjemu è e nostre cellule cessanu di funziunà bè chì a inflamazioni aumenta è diventa un prublema.
A terapia di luce dannu a levadura è i batteri?
Forsi u mutivu principalu di l'interessu in u lume rossu per l'infizzioni hè chì u lume rossu pò, in certi organismi, distrughje direttamente u corpu di cellula fungi o bacteriale.I studii mostranu un effettu dipendente di a dosa, cusì hè impurtante per ottene a quantità ghjusta di esposizione.Sembra chì in i studii fatti nantu à u tema, dosi più altu è tempi di esposizione più longu eradicate più di a candida.E dosi bassu parenu solu impediscenu a crescita di levitu.
I trattamenti fungichi chì implicanu a luce rossa generalmente implicanu ancu un chimicu fotosensibilizante, in una terapia cumminata chjamata terapia fotodinamica.Mentre aghjunghjenu chimichi fotosensibilizatori, cum'è u blu di metilenu, migliurà l'effetti fungicidi di a luce rossa, a luce rossa sola hà ancu un effettu in certi studii.Questu puderia esse spiegatu per via di i microrganismi chì cuntenenu digià i so cumpunenti di fotosensibilizatori endogeni, chì e nostre cellule umane ùn anu micca.A luce rossa o infrarossa suppostamente interagisce cù questi chimichi in i celi fungi, pruvucannu una reazzione in catena distruttiva chì ultimamente li distrugge.
Qualunque sia u mecanismu, a terapia di luce rossa sola hè studiata per infizzioni da una larga gamma di fungi è batteri.A bellezza di utilizà a luce rossa per trattà l'infizzioni hè chì mentre i microorganismi sò potenzialmente uccisi / inibiti, e vostre cellule di a pelle producenu più energia / CO2 è cusì l'infiammazione puderia esse ridutta.
Risolvi l'infezioni di lieviti recurrenti è croniche?
Parechje persone sperienze recidive è infezioni recurrenti, cusì truvà una suluzione à longu andà hè cruciale.Tramindui l'effetti potenziali sopra (guarigione senza inflammazioni è sterilizazione di a pelle di i microorganismi dannosi) di u lume rossu pò purtà à un effettu downstream - pelle più sana è megliu resistenza à infizzioni futuri.
A quantità minima di candida / levadura sò una parte normale di a nostra flora di a pelle, di solitu ùn causanu micca effetti negativi.Bassi livelli di inflammazioni (da ogni causa) in realtà prumove a crescita di questi organi di levitu in modu specificu, è poi a crescita porta à più inflammazioni - un ciculu vicious classic.U minuscule aumentu di l'infiammazione si stende rapidamente in una infezione piena.
Questu pò esse da hormonal, fisicu, chimicu, allergii ligati, o diverse altre fonti - assai cose affettanu a inflamazioni.
I studii anu guardatu a luce rossa per trattà direttamente l'infezioni recurrenti di mughetti.Hè nutatu chì l'usu di u lume rossu quandu si sente una infizzione chì vene hè forse a megliu idea, literalmente "nipping it in the bud".Alcune ricerche speculate nantu à quella idea di usà a luce rossa in modu consistente durante settimane è mesi per prevene l'infezzione / inflammazione di levitu sanu (permette cusì chì a vostra pelle guarisce completamente è a flora normalizà) hè forse a suluzione ideale à longu andà.A pelle in i zoni cumunimenti infettati hà bisognu di parechje settimane senza alcuna inflamazioni per guarisce completamente.Cù a struttura naturali di a pelle restaurata, a resistenza à a inflamazioni è à l'infezzione futura hè massivamente mejorata.
Chì tippu di luce aghju bisognu?
Quasi tutti i studii in questu campu utilizanu luci rosse, più cumunimenti in a gamma 660-685nm.Ci sò parechji studii chì utilizanu a luce infrarossa à lunghezze d'onda di 780 nm è 830 nm è mostranu risultati quasi identichi per dosa applicata.
A dosa di l'energia rossa o infrarossa applicata pare esse u fattore principale da cunsiderà per i risultati, invece di a lunghezza d'onda.Ogni lunghezza d'onda trà 600-900nm hè studiata.
Cù i dati dispunibuli, pare cum'è adattatuluce rossa dà un pocu più effetti anti-inflammatory.A luce infrarossa pò dà un effettu fungicida ligeramente più grande.E differenze sò solu ligere è micca cunclusive.Tutti dui anu un forte effettu antiinflamatoriu / fungicida.Tutti dui effetti sò ugualmente essenziali per risolve infizzioni fungi.
L'infrared hà proprietà di penetrazione megliu cà u rossu, chì vale a pena nutà in quantu à infizzioni fungi più profonde in a vagina o a bocca.A luce rossa pò micca esse fisicamente capace di ghjunghje à e colonie di candida più in a vagina, mentre chì a luce infrarossa pò.A luce rossa pare interessante per tutti l'altri casi di infizzioni fungi di a pelle.
Cumu aduprà?
Una cosa chì pudemu piglià da i dati scientifichi hè chì diversi studii indicanu a dosi più elevate di luce cum'è utile per eradicate più di l'infezzione fungica.In cunseguenza, i tempi di esposizione più longu è l'esposizione più stretta porta dunque à megliu risultati.Siccomu e cellule fungiche portanu direttamente à l'infiammazione, seguita chì, in teoria, dosi più altimi di luci rosse puderianu risolve l'inflamazioni megliu cà i dosi bassi.
Riassuntu
Terapia di lucehè studiatu per u trattamentu curtu è longu di prublemi fungi.
Luce rossa è infrarossasò tutti dui studiati.
I fungi sò uccisi per mezu di un mecanismu fotosensibile chì ùn hè micca presente in e cellule umane.
A inflamazioni hè ridutta in parechji studii
Terapia di lucepò esse usatu cum'è un strumentu preventivu.
E dosi più elevate di luce parenu esse necessariu.
Tempu di pubblicazione: 17-10-2022