Luce rossa è salute orale

A terapia di luce orale, in forma di laser di livellu bassu è LED, hè stata aduprata in odontoiatria dapoi decennii.Cum'è unu di i rami più studiati di a salute orale, una ricerca rapida in linea (da 2016) trova millaie di studii da i paesi di u mondu cù centinaie di più ogni annu.

A qualità di i studii in questu campu varianu, da prucessi preliminari à studii cuntrullati cù placebo in doppia ceca.Malgradu questa larghezza di ricerca scientifica è l'usu clinicu generalizatu, a terapia di luce in casa per i prublemi orali ùn hè ancu pervasiva, per una varietà di motivi.A ghjente deve cumincià à fà a terapia di luce orale in casa?

Igiene orale: a terapia di luce rossa hè cumparabile cù u spazzolu di i denti?

Unu di i risultati più sorprendenti da esaminà a literatura hè chì a terapia di luce à lunghezze d'onda specifiche riduce u numeru di batteri orali è i biofilms.In certi casi, ma micca in tutti i casi, in una misura più grande di l'usu di spazzola di denti / collutori di bocca.

I studii fatti in questa zona sò generalmente cuncentrati nantu à i batteri più cumunimenti implicati in carie / cavità dentali (streptococchi, lactobacilli) è infezioni dentali (enterococchi - una spezia di battìri ligati à ascessi, infezioni di u canali radiculari è altri).U lume rossu (o infrared, 600-1000nm range) pare ancu aiutà cù i prublemi di lingua bianca o rivestiti, chì ponu esse causati da parechje cose cumpresi levitu è ​​bacteria.

www.mericanholding.com

Mentre chì i studii bacteriali in questa zona sò sempre preliminari, l'evidenza hè interessante.Studii in altri spazii di u corpu indicanu ancu sta funzione di u lume rossu in a prevenzione di infizzioni.Hè ora di aghjunghje a terapia di luce rossa à a vostra rutina di igiene orale?

Sensibilità di i denti: a luce rossa pò aiutà?

Avè un dente sensitivu hè stressante è riduce direttamente a qualità di vita - a persona afflitta ùn hè più capaci di gode di cose cum'è gelato è caffè.Ancu solu respira per a bocca pò causà dolore.A maiò parte di i persone afflitti anu una sensibilità fridda, ma una minurità anu una sensibilità calda chì hè di solitu più seria.

Ci sò decine di studii nantu à u trattamentu di i denti sensittivi (aka ipersensibilità di dentina) cù luce rossa è infrared, cù risultati interessanti.U mutivu chì i circadori eranu inizialmente interessatu in questu hè chì, à u cuntrariu di a capa di smaltu di i denti, a capa di dentina si rigenera in a vita per via di un prucessu chjamatu dentinogenesi.Qualchidunu crede chì u lume rossu hà u putenziale di migliurà a velocità è l'efficacezza di stu prucessu, travagliendu per migliurà u metabolismu in odontoblasts - e cellule in i denti rispunsevuli di a dentinogenesi.

Assumindu chì ùn ci hè micca un oggettu di riempimentu o straneru chì pò bluccà o impedisce a produzzione di dentina, u trattamentu di luci rosse hè qualcosa di interessante per vede in a vostra battaglia cù i denti sensibili.

Mal di denti: luce rossa paragunabile à i analgésichi regulari?

A terapia di luce rossa hè ben studiata per i prublemi di dolore.Questu hè veru per i denti, cum'è in ogni locu in u corpu.In fattu, i dentisti utilizanu laser di livellu bassu in cliniche per questu scopu esatta.

I proponenti sustennu chì a luce ùn aiuta micca solu cù i sintomi di u dulore, dicendu chì in realtà aiuta à varii livelli per trattà a causa (cum'è digià citatu - putenzialmente uccidendu i batteri è ricustruisce i denti, etc.).

Bretelle dentali: terapia di luce orale utile?

A maiò parte di i studii totali in u campu di a terapia di luce orale si concentranu in l'ortodonzia.Ùn hè micca surprisa chì i circadori sò interessate in questu, perchè ci hè una evidenza chì a velocità di u muvimentu di i denti in e persone cù bretelle pò aumentà quandu u lume rossu hè appiicatu.Questu significa chì utilizendu un dispositivu di terapia di luce appropritatu, pudete esse capace di sbarazzarsi di i vostri bretelle assai prima è torna à gode di l'alimentariu è di a vita.

Cumu l'esitatu sopra, a luce rossa da un dispositivu adattatu pò aiutà à riduce u dolore, chì hè l'effettu secundariu più significativu è cumuni di u trattamentu ortodonticu.Quasi tutti quelli chì portanu bretelle anu un dolore da moderatu à severu in bocca, quasi ogni ghjornu.Questu pò influenzà negativamente l'alimenti chì sò disposti à manghjà è pò causà a dependenza di i analgésichi tradiziunali cum'è l'ibuprofenu è u paracetamol.A terapia di luce hè una idea interessante è micca cumunimenti pensata per aiutà potenzialmente cù u dulore da l'attrezzi.

Dannu à i denti, a gomma è l'osse: megliu chance di guarì cù a luce rossa?

I danni à i denti, gengive, ligamenti è osse chì li supportanu, ponu accade per una varietà di motivi, cumprese a decadenza naturale, traumu fisicu, malatie di gengive è chirurgia implantare.Avemu parlatu sopra di a luce rossa chì potenzialmente guarisce a capa di dentina di i denti, ma hà ancu dimustratu prumessa per questi altri spazii di a bocca.

Diversi studii fighjanu se a luce rossa pò accelerà a guariscenza di e ferite è riduce a inflamazioni in i gengive.Certi studii anu ancu vede u putenziale di rinfurzà l'osse parodontali senza bisognu di cirurgia.In fatti, u lume rossu è infrared sò tramindui bè studiatu in altrò in u corpu per u scopu di migliurà a densità di l'ossu (per suppone interagisce cù e cellule osteoblasti - e cellule rispunsevuli di a sintesi di l'osse).

L'ipotesi principale chì spiegà a terapia di luce dice chì in ultimamente porta à livelli di ATP cellulari più alti, chì permettenu à l'osteoblasti di fà e so funzioni primarie specializate (di custruisce una matrice di collagene è di riempimentu di minerali ossei).

Cumu funziona a luce rossa in u corpu?

Puderia pare stranu chì a terapia di luce hè studiata per quasi tutti i prublemi di salute orali, se ùn cunnosci micca u mecanismu.A luce rossa è infrared vicinu hè pensata per agisce principarmenti nantu à a mitocondria di e cellule, chì porta à una produzzione più grande di energia (ATP).Qualchese cellula chì hà mitocondria, in teoria, vede qualchì benefiziu da a terapia di luce adattata.

A produzzione di energia hè fundamentale per a vita è per a struttura / funzione di e cellule.In particulare, a luce rossa photodisocia l'ossidu nitricu da e molécule di metabolismu di citocromu c oxidase in a mitocondria.L'oxidu nitricu hè un "hormone di stress" in quantu limita a produzzione di energia - a luce rossa nega stu effettu.

Ci sò altri livelli nantu à quale u lume rossu hè pensatu per travaglià, cum'è forse per migliurà a tensione di a superficia di u citoplasma di a cellula, liberazione di picculi quantità di spezie reattive di l'ossigenu (ROS), etc., ma u primariu hè l'aumentu di a produzzione di ATP via l'ossidu nitricu. inibizione.

A luce ideale per a terapia di luce orale?

Diversi longhi d'onda sò dimustrati per esse efficaci, cumprese 630nm, 685nm, 810nm, 830nm, etc. Diversi studii paragunanu laser à LED, chì mostranu risultati uguali (è in certi casi superiori) per a salute orale.I LED sò assai più prezzu, essendu affordabbli per l'usu in casa.

U requisitu chjave per a terapia di luce orale hè a capacità di a luce per penetrà in u tessulu di a guancia, è poi per penetrà ancu in e gengive, l'esmalte è l'osse.A pelle è u tissutu surace blocca u 90-95% di a luce entrante.Fonti di luce più forti sò dunque necessarii in quantu à i LED.I dispusitivi di luce più debuli avarianu solu un effettu nantu à i prublemi di a superficia;incapaci à eliminà infizzioni più profonde, trattà e gengive, l'osse è i denti più difficiuli di ghjunghje molari.

Se a luce pò penetrà in a palma di a manu in una certa misura, serà adattatu per penetrà i vostri guanciali.A luce infrarossa penetra à una prufundità ligeramente più grande di a luce rossa, anche se u putere di a luce hè sempre u fattore primariu in a penetrazione.

Sembra dunque apprupriatu l'usu di luce LED rossa / infrared da una fonte cuncentrata (50 - 200 mW / cm² o più densità di putenza).Dispositivi di putenza più bassa ponu esse utilizati, ma u tempu d'applicazione efficace seria esponenzialmente più altu.

In fondu
Luce rossa o infrarossahè studiatu per diverse parti di i denti è di a gomma, è in quantu à i batteri.
E lunghezze d'onda pertinenti sò 600-1000nm.
I LED è i laser sò pruvati in studii.
A terapia di luce vale a pena circà per cose cum'è;denti sensibili, mal di denti, infezioni, igiene orale in generale, danni di denti / gengive ...
E persone cun bretelle seranu certamente interessate in alcune di a ricerca.
I LED rossi è infrarossi sò tutti studiati per a terapia di luce orale.Lumi più forti sò necessarii per a penetrazione di guancia / gengive.


Tempu di Postu: Oct-10-2022