A malatia d'Alzheimer, un disordine neurodegenerativu progressiu, si manifesta per mezu di sintomi cum'è a perdita di memoria, afasia, agnosia è a funzione esecutiva deteriorata. Tradizionalmente, i pazienti anu invocatu i medicazione per u sollievu di i sintomi. In ogni casu, per via di e limitazioni è di l'effetti secundarii potenziali di sti droghe, i circadori anu vultatu a so attenzione à a fototerapia non invasiva, ottenendu sviluppi significativi in l'ultimi anni.

Recentemente, una squadra guidata da u prufessore Zhou Feifan da u College di Ingegneria Biomedica di l'Università di Hainan hà scupertu chì a fototerapia transcraniale senza cuntattu puderia alleviare i sintomi patologichi è rinfurzà e capacità cognitive in i topi anziani è affettati da Alzheimer. Questa scuperta rivoluzionaria, publicata in a rivista Nature Communications, offre una strategia promettente per a gestione di e malatie neurodegenerative.

Capisce a patologia di a malatia di Alzheimer
A causa esatta di l'Alzheimer ùn hè micca chjaru, ma hè carattarizatu da aggregazione anormali di a proteina beta-amiloide è tangles neurofibrillari, chì portanu à a disfunzione neuronale è a decadenza cognitiva. U cervellu, cum'è l'urganu più attivu metabolicamente di u corpu, pruduce scarti metabolichi significativi durante l'attività neurale. L'accumulazione eccessiva di questi rifiuti pò dannà i neuroni, chì necessitanu a rimozione efficace per u sistema linfaticu.
I vasi linfatici meningeali, critichi per u drenaje di u sistema nervoso cintrali, ghjucanu un rolu chjave in l'eliminazione di e proteine beta-amiloide tossiche, i rifiuti metabolichi, è a regulazione di l'attività immune, facenu un mira per u trattamentu.

L'impattu di a fototerapia nantu à l'Alzheimer
A squadra di u prufessore Zhou hà utilizatu un laser à infrarossi vicinu à 808 nm per quattru settimane di fototerapia transcraniale senza cuntattu in topi anziani è Alzheimer. Stu trattamentu hà aumentatu significativamente a funzione di e cellule endoteliali linfatiche meningeali, hà migliuratu u drenaje limfaticu, è infine hà alleviatu i sintomi patologichi è migliurà e funzioni cognitive in i topi.

A prumuzione di a funzione neuronale per via di a fototerapia

A ftoterapia pò rinfurzà è migliurà a funzione neuronale attraversu diversi miccanismi. Per esempiu, u prucessu immune ghjoca un rolu cruciale in a patologia di Alzheimer. Studi recenti indicanu chì l'irradiazione laser verde di 532 nm pò rinfurzà a funzione di e cellule immune, attivando i meccanismi intrinseci in i neuroni cintrali profondi, migliurà a demenza vascular, è rinfurzà a dinamica di u flussu di sangue è i sintomi clinichi in i malati di Alzheimer. L'irradiazione vascular laser verde iniziale hà dimustratu miglioramenti significativi in a viscosità di u sangue, a viscosità di u plasma, l'aggregazione di i globuli rossi è i testi neuropsicologici.
A terapia di luce rossa è infrarossa (fotobiomodulazione) applicata à e zone periferiche di u corpu (dorse è gambe) ponu attivà e cellule immunitarie o i meccanismi protettivi intrinseci di e cellule staminali, cuntribuiscenu à a sopravvivenza neuronale è à l'espressione genica benefica.
U dannu ossidativu hè ancu un prucessu patologicu criticu in u sviluppu di l'Alzheimer. A ricerca suggerisce chì l'irradiazione di u lume rossu pò aumentà l'attività ATP cellulare, induce un cambiamentu metabolicu da glicolisi à l'attività mitocondriale in a microglia infiammatoria affettata da beta-amiloide oligomericu, aumentendu i livelli di microglia antiinfiammatori, riducendu e citochine proinflamatorii è attivendu a fagocitosi per prevene neuronale. morte.
A migliurà a alerta, a cuscenza è l'attenzione sustinuta hè un altru mètudu viable per rinfurzà a qualità di vita di i malati di Alzheimer. I ricercatori anu truvatu chì l'esposizione à a luce blu di lunghezza d'onda più corta impacta positivamente a funzione cognitiva è a regulazione emotiva. L'irradiazione di a luce blu pò prumove l'attività di u circuitu neurale, influenza l'attività di l'acetilcolinesterasi (AchE) è l'acetiltransferasi di colina (ChAT), migliurà cusì l'abilità di l'apprendimentu è di a memoria.

Effetti pusitivi di a fototerapia nantu à i neuroni cerebrali
Un corpu crescente di ricerca autoritariu cunfirma l'effetti pusitivi di a fototerapia nantu à a funzione di i neuroni cerebrali. Aiuta à attivà i meccanismi protettivi intrinseci di e cellule immunitarie, prumove l'espressione genica di sopravvivenza neuronale, è equilibra i livelli di spezie di ossigenu reattivu mitocondriale. Questi risultati stabiliscenu una basa solida per l'applicazioni cliniche di a fototerapia.
Basatu annantu à queste intuizioni, u Centru di Ricerca di l'Energia Ottica MERICAN, in cullaburazione cù una squadra tedesca è parechje università, ricerca è istituzioni mediche, hà realizatu un studiu chì implica individui di età 30-70 cù lieve decadenza cognitiva, decadenza di memoria, riduzzione di comprensione è ghjudiziu, e capacità di apprendimentu diminuite. I participanti anu aderitu à e linee guida di dietetica è di stili di vita sanu mentre sò sottumessi à a fototerapia in a cabina di salute MERICAN, cù tippi di medicazione è dosi consistenti.

Dopu trè mesi di testi neuropsiculogichi, esami di u statu mentale è valutazioni cognitive, i risultati dimustranu miglioramenti significativi in i punteggi MMSE, ADL è HDS trà l'utilizatori di fototerapia di cabina di salute. I participanti anu ancu sperimentatu l'attenzione visuale mejorata, a qualità di u sonnu è l'ansietà ridutta.
Questi risultati suggerenu chì a fototerapia pò serve cum'è una terapia di supportu per regulà l'attività di e cellule di u cervellu, alleviate a neuroinflammazione è e patologie relative, migliurà a cognizione è rinfurzà a memoria. Inoltre, apre novi strade per a fototerapia per evoluzione in un approcciu terapeuticu preventivu.
