Terapia di luce musculare

38 Viste

Una di e parti menu cunnisciute di u corpu chìterapia di lucestudii anu esaminatu hè i musculi. U tessulu musculu umanu hà sistemi altamente specializati per a produzzione d'energia, avè bisognu di pudè furnisce l'energia sia per longu periudi di cunsumu bassu è per brevi periodi di cunsumu intensu. A ricerca in questa zona hà acceleratu dramaticamente in l'ultimi dui anni, cù decine di novi studii d'alta qualità ogni mese. A luce rossa è infrarossa hè stata studiata intensivamente per una varietà di malatie è cundizioni, da u dolore di l'articulazione à a guariscenza di ferite, possibbilmente perchè l'effetti cellulari sò teorizati per travaglià à un livellu energeticu fundamentale. Allora se a luce penetra in u tessulu musculare, pò esse eserciziunà effetti benifichi? In questu articulu avemu da esaminà cumu a luce interagisce cù questi sistemi è chì benefici pò purtà, se ne.

A luce puderia interagisce cù a funzione musculare, ma cumu?
Per capisce cumu a luce pò influenzà u tessulu musculare, avemu bisognu di capiscenu prima cumu funziona veramente u tissutu musculare. L'energia hè necessaria per a vita in ogni cellula di ogni spezia chì sapemu oghje. Stu fattu di a vita hè più ovviamente apparente in u tessulu musculare, da una perspettiva meccanica, cà qualsiasi altru tipu di tissutu. Siccomu i musculi sò implicati in u muvimentu, devenu esse generatu è utilizendu energia, o ùn si movenu micca. Tuttu ciò chì aiuta cù sta pruduzzione energetica fundamentale serà preziosa.

U mecanismu di terapia di luce
A terapia di luce hà un mecanismu ben cunnisciutu in quasi ogni cellula di u corpu cù una mitocondria (a mitocondria hè l'organuli rispunsevuli di a produzzione di energia). Pudete guardà in Cytochrome C Oxidase è Nitric Oxide per sapè più di e specifiche quì, ma in fondu l'ipotesi hè chì a luce rossa è l'infrared vicinu aiutanu a nostra mitocondria per compie u prucessu di respirazione, dendu più CO2 è ATP (energia). In teoria, questu s'applicà à quasi ogni cellula di u corpu, in più di quelli chì mancanu di mitocondria cum'è i globuli rossi.

www.mericanholding.com

A cunnessione musculu-energia
Una di e caratteristiche chjave di e cellule musculari hè chì sò eccezziunale abbundanti in a mitocondria, chì anu bisognu à cumpiendu l'alti bisogni energetichi. Questu hè appiicatu à u musculu scheleticu, u musculu cardiacu è u tessulu musculu lisu cum'è si trova in l'organi internu. A densità di mitocondria in u tessulu musculare varieghja trà spezie è parti di u corpu, ma tutti necessitanu un altu gradu di energia per funziunà. A presenza ricca in generale suggerisce perchè i ricercatori di terapia di luce sò interessate à l'applicazione di i musculi di mira, ancu più di l'altri tessuti.

Cellule staminali musculari - crescita è riparazione rinfurzata da a luce?
E cellule myosatellite, un tipu di cellula staminali musculare implicata in a crescita è a riparazione, sò ancu un scopu potenziale chjave di a terapia di luce1,5, forse ancu u scopu principale chì dà effetti à longu andà. Queste cellule satellitari diventanu attive in risposta à a tensione (cum'è da u muvimentu meccanicu cum'è l'eserciziu o da a ferita) - un prucessu chì puderia esse rinfurzatu da a terapia di luce9. Cum'è e cellule staminali in ogni locu di u corpu, queste cellule satellitari sò essenzialmente i precursori di e cellule musculari normali. Di solitu esistinu in un statu rilassatu, inattivu, ma diventeranu in altre cellule staminali o diventeranu in cellule musculari cumpletamente funziunali cum'è parte di u prucessu di guariscenza, in risposta à ferite o traumu di eserciziu. Ricerche recenti puntanu à a produzzione di energia mitocondriale in e cellule staminali cum'è u regulatore primariu di u so destinu6, essenzialmente determinandu a so "programmazione" è a so rapidità è efficienza. Siccomu l'ipotesi daretu à a terapia di luce hè chì puderia esse un promotore potente di a funzione mitocondriale, esiste un mecanismu chjaru per spiegà cumu a luce puderia forse migliurà a nostra crescita musculare è a riparazione per via di e cellule staminali.

Inflamazioni
A inflamazioni hè una caratteristica tipica assuciata cù danni musculari o stress. Certi circadori pensanu chì a luce puderia aiutà (se hè aduprata bè) per riduce a gravità di l'infiammazione3 (aumentendu i livelli di CO2 - chì poi cuntinueghja à inibisce citochine / prostaglandine inflamatorii), permettendu cusì una riparazione più efficiente senza cicatrici / fibrosi.

Lascia una Risposta