Terapia di a luce per a fertilità è a cuncepimentu

69Visute

L'infertilità è a subfertilità sò in crescita, sia in e donne sia in l'omi, in tuttu u mondu.

Esse infertile hè l'incapacità, cum'è coppia, di stà incinta dopu à 6-12 mesi di tentativi. A subfertilità si riferisce à avè una probabilità ridutta di stà incinta, in paragone à altre coppie.

Si stima chì 12-15% di e coppie volenu cuncepisce, ma ùn sò micca capaci di fà lu. Per via di questu, i trattamenti di fertilità cum'è a FIV, l'IUI, l'approcci ormonali o farmacologichi, e procedure chirurgiche è altri, sò in rapida crescita in pupularità.

Terapia di luce (qualchì volta cunnisciuta cum'èfotobiomodulazione, LLLT, terapia cù luce rossa, laser fretu, ecc.) mostra prumesse per migliurà a salute di parechje diverse parti di u corpu, è hè statu studiatu sia per a fertilità femminile sia per a fertilità maschile. A terapia di a luce hè un trattamentu di fertilità validu? In questu articulu discuteremu perchè a luce puderia esse tuttu ciò chì avete bisognu...

Introduzione
L'infertilità hè una crisa mundiale sia per l'omi sia per e donne, cù i tassi di fertilità chì diminuiscenu rapidamente, in certi paesi più chè in altri. U 10% di tutti i zitelli nati attualmente in Danimarca sò stati cuncipiti cù l'aiutu di a FIV è di tecnulugie riproduttive simili. 1 coppia su 6 in Giappone hè infertile, cù u guvernu giapponese chì hè intervenutu recentemente per pagà i costi di a FIV di a coppia per fermà a crisa demografica in corsu. U guvernu in Ungheria, disperatu per aumentà i bassi tassi di natalità, hà fattu chì e donne chì anu 4 figlioli o più sianu esentate per tutta a vita da u pagamentu di l'imposta sul redditu. E nascite per donna in certi paesi europei sò solu 1,2, è ancu solu 0,8 in Singapore.

I tassi di natalità sò in calata in u mondu sanu, almenu dapoi l'anni 1950 è in certe regioni prima. Ùn hè micca solu l'infertilità umana chì hè in crescita, diverse spezie d'animali anu ancu prublemi, cum'è l'animali di fattoria è domestici. Una parte di sta calata di i tassi di natalità hè duvuta à fattori socioeconomichi - e coppie sceglienu di pruvà à avè figlioli più tardi, quandu a fertilità naturale hè digià diminuita. Un'altra parte di a calata hè dovuta à fattori ambientali, dietetichi è ormonali. Per esempiu, u numeru di spermatozoi in l'omu mediu hè diminuitu di u 50% in l'ultimi 40 anni. Cusì, l'omi oghje producenu solu a metà di e cellule spermatiche di i so babbi è nonni in a so ghjuventù. I disordini riproduttivi femminili cum'è a sindrome di l'ovaru policisticu (PCOS) affettanu avà finu à u 10% di e donne. L'endometriosi (una cundizione induve u tissutu uterinu cresce in altre zone di u sistema riproduttivu) affetta ancu un'altra donna su 10, dunque quasi 200 milioni di donne in u mondu.

A terapia di luce hè una nova idea di trattamentu per l'infertilità, è ancu s'ella casca sottu à a listessa classificazione "ART" (tecnulugia di ripruduzzione assistita) cum'è a FIV, hè un trattamentu assai più economicu, micca invasivu è più faciule d'accessu. A terapia di a luce hè assai ben stabilita per u trattamentu di i prublemi di salute di l'ochji, i prublemi di dolore, a guarigione di l'ochji, ecc., è hè studiata vigorosamente in u mondu sanu per una vasta gamma di cundizioni è parti di u corpu. A maiò parte di l'attuale terapia di a luce per a ricerca nantu à a fertilità vene da 2 paesi - Giappone è Danimarca - in particulare per a ricerca nantu à a fertilità femminile.

Fertilità Femminile
50%, circa a mità, di tutte e coppie infertili sò dovute à fattori solu feminili, cù un ulteriore 20% chì hè una cumbinazione di subfertilità femminile è maschile. Dunque circa 7 coppie su 10U prublema di cuncepimentu pò esse migliuratu affrontendu a salute riproduttiva femminile.

www.americanholding.com

I prublemi di tiroide è a PCOS sò trà e cause principali di sterilità, essendu tramindui assai sottodiagnosticati (Leghjite più nantu à a salute di a tiroide è a terapia di a luce quì). L'endometriosi, i fibromi è altre crescite interne indesiderate rapprisentanu un'altra grande percentuale di casi di sterilità. Quandu una donna hè sterile, più di u 30% di u tempu ci serà un certu gradu di endometriosi. Altre cause cumuni di sterilità sò; blocchi di e tube di Falloppiu, cicatrici interne da chirurgia (cumprese cesarei) è altri prublemi di ovulazione in più di a PCOS (anovulazione, irregularità, ecc.). In parechji casi a causa di a sterilità hè solu inspiegabile - ùn si sà perchè. In certi casi, u cuncepimentu è l'implantazione di l'ovu si verificanu, ma in un puntu più tardi à l'iniziu di a gravidanza ci hè un abortu spontaneu.

Cù a rapida crescita di i prublemi di fertilità, ci hè stata una crescita cummisurata di i trattamenti è di a ricerca nantu à a sterilità. U Giappone cum'è paese hà una di e peghju crisi di fertilità in u mondu, cù unu di i tassi più alti di usu di a FIV. Sò ancu pionieri in u studiu di l'effetti di a terapia di a luce nantu à u miglioramentu di a fertilità femminile...

Terapia di a luce è fertilità femminile
A terapia di a luce usa a luce rossa, a luce infrarossa vicina, o una cumminazione di e duie. U tipu ideale di luce per un scopu specificu varieghja secondu a parte di u corpu.

Quandu si guarda à a fertilità femminile in modu specificu, i principali obiettivi sò l'utru, l'ovarii, e tube di Falloppiu è i sistemi ormonali generali (tiroide, cervellu, ecc.). Tutti questi tessuti sò dentru u corpu (à u cuntrariu di e parti riproduttive maschili), dunque u tipu di luce cù a megliu penetrazione hè necessariu, postu chì solu una piccula percentuale di a luce chì tocca a pelle penetrerà in i tessuti cum'è l'ovarii. Ancu cù a lunghezza d'onda chì dà a penetrazione ottima, a quantità chì penetra hè sempre assai chjuca, dunque hè necessaria ancu una intensità di luce assai alta.

A luce vicinu à l'infrarossu à lunghezze d'onda trà 720 nm è 840 nm hà a megliu penetrazione in u tissutu biologicu.Questa gamma di luce hè cunnisciuta cum'è a "Finestra Vicina à l'Infrarossu (in u tissutu biologicu)" per via di e proprietà uniche di passà in prufundità in u corpu. I circadori chì cercanu di migliurà l'infertilità femminile cù a luce anu sceltu in modu schiacciante a lunghezza d'onda vicina à l'infrarossu di 830 nm per u studiu. Questa lunghezza d'onda di 830 nm ùn solu penetra bè, ma hà ancu effetti putenti nantu à e nostre cellule, migliurendu a so funzione.

Luce nantu à u collu
Alcune di e prime ricerche giapponesi eranu basate annantu à a "Teoria di a Priorità Prossimale". L'idea di basa hè chì u cervellu hè l'organu maestru di u corpu è tutti l'altri organi è sistemi ormonali sò à valle di u cervellu. Ch'ella sia curretta o micca sta idea, ci hè una parte di verità. I ​​circadori anu utilizatu a luce infrarossa vicina à 830 nm nantu à u collu di donne giapponesi infertili, sperendu chì l'effetti diretti è indiretti (via u sangue) nantu à u cervellu purterianu infine à migliori situazioni ormonali è metaboliche in tuttu u corpu, in particulare u sistema riproduttivu. I risultati sò stati ottimi, cù una alta percentuale di donne prima cunsiderate "gravemente infertili" micca solu chì sò rimaste incinte, ma anu ancu ottenutu nascite vive - dendu u benvenutu à u so zitellu in u mondu.

In seguitu à i studii chì utilizanu a luce nantu à u collu, i circadori eranu interessati à sapè se a terapia cù a luce puderia migliurà i tassi di successu di e gravidanze naturali è di a FIV.

A fecundazione in vitro hè cunnisciuta cum'è ultima risorsa quandu i metudi tradiziunali di cuncepimentu anu fiascatu. U costu per ciclu pò esse assai altu, ancu impraticabile per parechje coppie, cù altri chì piglianu prestiti cum'è una scumessa per finanziallu. I tassi di successu di a FIV ponu esse assai bassi, soprattuttu in e donne di 35 anni o più. Datu l'altu costu è u bassu tassu di successu, migliurà e possibilità di un ciclu di FIV hè cruciale per ghjunghje à l'ubbiettivu di a gravidanza. Eliminà a necessità di a FIV è rimanere incinta naturalmente dopu à cicli falliti hè ancu più attraente.

Si pensa chì i tassi d'implantazione di l'ovu fecundatu (criticu sia per a FIV sia per a gravidanza regulare) sò ligati à a funzione mitocondriale. I mitocondri cù prestazioni inferiori impediscenu u funziunamentu di l'ovu. I mitocondri truvati in l'ovu sò ereditati da a mamma, è ponu avè mutazioni di DNA in certe donne, soprattuttu cù l'età. A terapia cù luce rossa è infrarossa vicina agisce direttamente nantu à i mitocondri, migliurendu a funzione è riducendu prublemi cum'è e mutazioni di DNA. Questu spiega perchè un studiu da a Danimarca hà dimustratu chì dui terzi di e donne chì prima avianu fallitu cicli di FIV anu ottenutu una gravidanza riescita (ancu gravidanze naturali) cù a terapia cù luce. Ci hè statu ancu un casu di una donna di 50 anni chì hè rimasta incinta.

Luce nantu à l'abdomen
U protocolu utilizatu in questu studiu da a Danimarca implicava sessioni di terapia cù luce infrarossa vicina à settimana, cù a luce applicata direttamente à l'addome, à una dosa abbastanza grande. Se a donna ùn cuncepiva micca durante u ciclu menstruale attuale, i trattamenti cuntinuavanu in u prossimu. Da un campione di 400 donne prima infertili, ben 260 di elle eranu capaci di cuncepisce dopu à trattamenti cù luce infrarossa vicina. A diminuzione di a qualità di l'ova ùn hè micca un prucessu irreversibile, pare. Sta ricerca solleva dumande nantu à u prucessu ART di rimuzione di u nucleu di l'ova di una donna è inserimentu in l'ova di un donatore (cunnisciutu cum'è trasferimentu mitocondriale, o zitelli persona/genitore) - hè veramente necessariu quandu l'ova di una donna ponu esse potenzialmente restaurate cù una terapia non invasiva.

Si pensa chì l'usu di a terapia di luce direttamente nantu à l'addome (per indirizzà l'ovaie, l'utru, e tube di Falloppiu, l'ovuli, ecc.) funziona in 2 modi. Prima, ottimizza l'ambiente di u sistema riproduttivu, assicurendu chì l'ovuli sò liberati durante l'ovulazione, ponu viaghjà longu à e tube di Falloppiu è ponu impiantà in una parete uterina sana cù un bon flussu di sangue, si pò furmà una placenta sana, ecc. L'altru mecanismu implica u miglioramentu direttu di a salute di l'ovulu. E cellule ovocitarie, o cellule ovu, necessitanu enormi quantità di energia paragunate à altre cellule per i prucessi ligati à a divisione è a crescita cellulare. Questa energia hè furnita da i mitocondri - a parte di una cellula affettata da a terapia di luce. A diminuzione di a funzione mitocondriale pò esse vista cum'è a causa cellulare chjave di l'infertilità. Questa pò esse a spiegazione chjave per a maiò parte di i casi di fertilità "inesplicata" è perchè a fertilità diminuisce cù l'età - l'ovuli ùn ponu micca pruduce abbastanza energia. L'evidenza chì necessitanu è utilizanu assai più energia si trova da u fattu chì ci sò 200 volte più mitocondri in l'ovuli paragunate à altre cellule regulare. Hè 200 volte più putenziale d'effetti è di benefici da a terapia cù luce paragunatu à l'altre cellule di u corpu. Di ogni cellula in tuttu u corpu umanu, maschile o femminile, l'ovulu pò esse u tipu chì riceve i miglioramenti più drastici da a terapia cù luce rossa è infrarossa vicina. L'unicu prublema hè di fà penetrà a luce finu à l'ovaie (più infurmazioni quì sottu).

Tramindui sti effetti di terapia di luce o "fotobiomodulazione" inseme creanu un ambiente sanu è giovanile, adattatu per sustene un embrione in crescita.

Fertilità Maschile
L'omi sò a causa di circa u 30% di e coppie infertili, cù una cumminazione di fattori maschili è femini chì rapprisentanu un altru 20% in più. Dunque, a metà di u tempu, migliurà a salute riproduttiva maschile risolverà i prublemi di fertilità di una coppia. I prublemi di fertilità in l'omi currispondenu tipicamente à una funzione testiculare ridotta, chì porta à un prublema cù u sperma. Ci sò ancu varie altre cause, cum'è; eiaculazione retrograda, eiaculazione secca, anticorpi chì attaccanu u sperma, è una miriade di fattori genetichi è ambientali. I cancri è l'infezioni ponu dannà permanentemente a capacità di i testicoli di pruduce sperma.

www.americanholding.com

Cose cum'è u fumu di sigarette è u cunsumu regulare d'alcol anu un effettu dramaticamente negativu nantu à u numeru è a qualità di u sperma. U fumu paternu riduce ancu di a mità u tassu di successu di i cicli di FIV.

Tuttavia, ci sò fattori ambientali è dietetichi chì ponu migliurà a pruduzzione è a qualità di u sperma, cum'è u miglioramentu di u statu di zincu è a terapia cù luce rossa.

A terapia di a luce hè relativamente scunnisciuta per trattà i prublemi di fertilità, ma una ricerca rapida nantu à PubMed revela centinaie di studii.

Terapia di a luce è fertilità maschile
A terapia di luce (cunnisciuta ancu cum'è fotobiomodulazione) implica l'applicazione di luce rossa visibile, o micca visibile vicinu à l'infrarossu, à u corpu è hè assai ben studiata per a salute di u sperma.

Dunque, quale tipu di luce hè megliu è quale lunghezza d'onda specifica? Rossa, o infrarossa vicina?

A luce rossa à 670 nm hè attualmente a gamma più studiata è efficace per migliurà a salute riproduttiva maschile è a qualità di u sperma.

Spermatozoi più veloci è più forti
I studii mostranu chì ancu dopu una sola sessione di terapia cù luce rossa, a motilità di u sperma (velocità di natazione) migliora significativamente:

A motilità o a velocità di i spermatozoi hè di primura per a fertilità, postu chì senza una velocità sufficiente, u sperma ùn farà mai u viaghju per ghjunghje à l'ovu di a femina è fertilizallu. Cù evidenze forti è chjare chì a terapia di a luce migliora a motilità, l'usu di un dispositivu di terapia di a luce adattatu pare essenziale per ogni coppia infertile. A motilità migliorata da a terapia di a luce pò ancu superà u prublema di u bassu numeru di spermatozoi, perchè a bassa concentrazione di spermatozoi serà sempre capace di ghjunghje è (unu di elli) fertilizà l'ovu.

Milioni di più cellule di spermatozoi
A terapia di luce ùn solu migliora a motilità, diversi studii mostranu cumu pò ancu migliurà u numeru / a cuncentrazione di spermatozoi, dendu micca solu sperma più veloce, ma più di elli.

Quasi ogni cellula di u nostru corpu hà mitocondri - u bersagliu di a terapia cù luce rossa - cumprese e cellule di Sertoli. Queste sò e cellule produttrici di sperma di i testiculi - u locu induve u sperma hè pruduttu. U funziunamentu currettu di ste cellule hè essenziale per tutti l'aspetti di a fertilità maschile, cumprese a quantità di spermatozoi.

Studi indicanu chì a terapia di a luce migliora a quantità di cellule di Sertoli in i testiculi maschili, e so prestazioni (è dunque a quantità di spermatozoi / numeru chì producenu), è ancu diminuisce a produzzione di spermatozoi anormali. In generale, u numeru di spermatozoi hè statu dimustratu di migliurà da 2 à 5 volte in i masci cù un numeru precedentemente bassu. In un studiu da a Danimarca, u numeru di spermatozoi hè aumentatu da 2 milioni per ml à più di 40 milioni per ml cù un solu trattamentu à i testiculi.

Un numeru più altu di spermatozoi, una motilità più rapida di i spermatozoi è menu spermatozoi anormali sò alcune di e ragioni principali per chì a terapia di a luce hè una parte essenziale per migliurà qualsiasi prublema di fertilità maschile.

Evitate u calore à tutti i costi
Una nota impurtante nantu à a terapia di luce per i testiculi:

I testiculi umani discendenu da u corpu in u scrotu per una ragione impurtante - anu bisognu di una temperatura più bassa per funziunà. À a temperatura nurmale di u corpu di 37 ° C (98,6 ° F) ùn ponu micca pruduce sperma. U prucessu di spermatogenesi richiede una diminuzione di temperatura trà 2 è 5 gradi da a temperatura interna di u corpu. Hè impurtante di cunsiderà questu requisitu di temperatura quandu si sceglie un dispositivu di terapia di luce per a fertilità maschile - u tipu d'illuminazione più efficiente in termini di energia deve esse adupratu - i LED. Ancu cù i LED, ci hè un ligeru effettu di riscaldamentu dopu à lunghe sessioni. L'applicazione di a dosa adatta cù a lunghezza d'onda adatta di luce rossa efficiente in termini di energia hè chjave per migliurà a fertilità maschile. Più infurmazioni quì sottu.

U mecanismu - ciò chì face a luce rossa/infrarossa
Per capisce bè perchè a luce rossa/IR aiuta à a fertilità maschile è femminile, avemu bisognu di sapè cumu funziona à livellu cellulare.

Meccanismu
L'effetti diterapia di luce rossa è vicina à l'infrarossusi pensa chì venenu da l'interazzione cù i mitocondri di e nostre cellule. Questu 'fotobiomodulazione' succede quandu e lunghezze d'onda adatte di a luce, trà 600 nm è 850 nm, sò assorbite da un mitocondrio, è infine portanu à una migliore pruduzzione d'energia è à menu inflammazione in a cellula.
Unu di i principali obiettivi di a terapia di luce hè un enzima chjamatu Citocromu C Ossidasi - parte di u prucessu di a catena di trasportu di l'elettroni di u metabolismu energeticu. Hè capitu chì ci sò parechje altre parti di i mitocondri chì sò ancu affettate. Quessi mitocondri sò estremamente prevalenti in l'ovuli è in i spermatozoi.

Pocu dopu à una sessione di terapia di luce, hè pussibule di vede a liberazione di una molecula chjamata Ossidu Nitricu da e cellule. Sta molecula di NO inibisce attivamente a respirazione, bluccendu a pruduzzione d'energia è u cunsumu d'ossigenu. Cusì, a so rimuzione da a cellula restaura a funzione sana nurmale. Si pensa chì a luce rossa è a luce infrarossa vicina dissocinu sta molecula di stress da l'enzima Citocromu C Ossidasi, restaurendu u livellu sanu di utilizzazione di l'ossigenu è di pruduzzione d'energia.

A terapia di a luce hà ancu un effettu nant'à l'acqua in e nostre cellule, strutturendula cù più spaziu trà ogni molecula. Questu cambia e proprietà chimiche è fisiche di a cellula, ciò chì significa chì i nutrienti è e risorse ponu entre più facilmente, e tossine ponu esse espulse cù menu resistenza, l'enzimi è e proteine ​​funzionanu più efficacemente. Questu effettu nant'à l'acqua cellulare s'applica micca solu direttamente in l'internu di e cellule, ma ancu fora di elle, in u spaziu extracellulare è in i tessuti cum'è u sangue.

Questu hè solu un rapidu riassuntu di 2 potenziali meccanismi d'azione. Ci sò forse più effetti benefichi, micca cumpletamente capiti, chì si verificanu à livellu cellulare per spiegà i risultati di a terapia di luce.
Tutta a vita interagisce cù a luce - e piante anu bisognu di luce per u cibu, l'omu hà bisognu di luce ultravioletta per a vitamina D, è cum'è tutti i studii mostranu, a luce rossa è vicina à l'infrarossu hè essenziale per l'omu è diversi animali per un metabolismu sanu è ancu a ripruduzzione.

L'effetti di a terapia di luce ùn sò micca solu visibili in a zona interessata da a sessione, ma ancu à livellu sistemicu. Per esempiu, una sessione di terapia di luce nantu à a manu pò esse benefica per u core. Una sessione di terapia di luce nantu à u collu pò esse benefica per u cervellu, ciò chì pò à u so tornu migliurà a pruduzzione/u statutu ormonale è purtà à miglioramenti significativi di a salute di tuttu u corpu. A terapia di luce hè essenziale per eliminà u stress cellulare è permette à e vostre cellule di funziunà nurmalmente di novu, è e cellule di u sistema riproduttivu ùn sò micca diverse.

Riassuntu
A terapia di a luce hè stata studiata per a fertilità umana / animale per decennii.
Luce vicina à l'infrarossu studiata per migliurà u statu di fertilità in e donne
Migliora a pruduzzione d'energia in l'ova - cruciale per a gravidanza
A terapia cù luce rossa hè stata dimustrata per migliurà a pruduzzione d'energia in e cellule di Sertoli è in e cellule spermatiche, ciò chì porta à un aumentu di u numeru è di a qualità di u sperma.
Tutti l'aspetti di a ripruduzzione (maschile è femminile) necessitanu grandi quantità di energia cellulare
A terapia di luce aiuta e cellule à risponde à i bisogni energetichi
I LED è i laser sò i soli dispusitivi chì sò ben studiati.
E lunghezze d'onda rosse trà 620 nm è 670 nm sò ideali per i maschi.
A luce infrarossa vicina intornu à a gamma di 830 nm pare esse a megliu per a fertilità femminile.

Lasciate una risposta