Storia di a Terapia di Luce Rossa - L'usu anticu egizianu, grecu è rumanu di a terapia di luce

38 Viste

Dapoi l'alba di u tempu, i pruprietà medicinali di a luce sò stati ricunnisciuti è utilizati per a guariscenza. L'antichi Egiziani custruivanu solariums dotati di vetru culuratu per sfruttà i culori specifichi di u spettru visibile per guarisce e malatie. Eranu l'Egiziani chì prima ricunnoscenu chì, se u vetru di culore, filtrerà tutte l'altre lunghezze d'onda di u spettru visibile di a luce è vi darà una forma pura di luce rossa, chì hèRadiazione di lunghezza d'onda di 600-700 nanometri.U primu usu da i Grechi è Rumani enfatizavanu l'effetti termali di a luce.

www.mericanholding.com

In u 1903, Neils Ryberg Finsen hè stata premiata u Premiu Nobel in a medicina per l'usu successu di a luce ultravioletta per trattà cun successu e persone cun Tuberculosis. Oghje Finsen hè ricunnisciutu cum'è u babbu difototerapia moderna.

Vogliu mustrà vi una brochure chì aghju trovu. Hè da u principiu di l'anni 1900 è in u fronte si leghje "Guardate u sole in casa cù u sole di casa". Hè un pruduttu britannicu chjamatu l'unità di casa ultravioletta Vi-Tan è hè essenzialmente una scatula di bagnu di luce incandescente ultravioletta. Hà una lampadina incandescente, una lampada di vapore di mercuriu, chì emette luce in u spettru ultraviolet, chì di sicuru furnisce vitamina D.

Lascia una Risposta