A terapia cù luce rossa face parechje cose chì aiutanu cù u dolore.
Aiuta à fà e cellule più efficienti energeticamente, ciò chì aiuta à a riparazione cellulare. Aiuta ancu à riduce l'inflammazione, chì hè una di e cause principali di u dolore crònicu. A luce rossa è vicina à l'infrarossu pò penetrà in prufundità in i tessuti per alleviare u dolore prufondu, cum'è l'artrite o u dolore di schiena.
Aiuta ancu à migliurà a circulazione di u sangue, chì porta l'ossigenu è i nutrienti à a zona ferita, accelerendu a guarigione. A terapia cù luce rossa rilassa i musculi è allevia u dolore causatu da a tensione è a rigidità.
Attiva a liberazione di endorfine, chì sò analgesici naturali. A terapia cù luce rossa hè adatta per i pazienti cun dolore crònicu, cum'è emicranie, sindrome di u dolore miofasciale, ecc.
Ùn hè micca invasivu è indolore quandu hè adupratu, è ùn hè necessaria alcuna medicazione o chirurgia. Deve esse adupratu regularmente per ottene i migliori risultati, generalmente 10-20 minuti à a volta.
A terapia cù luce rossa hè un trattamentu sicuru è efficace chì pò aiutà à alleviare u dolore à longu andà è migliurà a vostra qualità di vita.