I trattamenti di terapia di luce sò stati testati in centinaie di studii clinichi rivisti da pari, è sò stati trovati sicuri è ben tollerati. [1,2] Ma si pò esagerà cù a terapia di luce? L'usu eccessivu di a terapia di luce ùn hè micca necessariu, ma hè improbabile chì sia dannusu. E cellule di u corpu umanu ponu assorbe solu una certa quantità di luce à volta. Sè cuntinuate à fà brillà un dispositivu di terapia di luce nantu à a stessa zona, ùn viderete micca benefici supplementari. Hè per quessa chì a maiò parte di e marche di terapia di luce di cunsumu cunsiglianu d'aspittà 4-8 ore trà e sessioni di terapia di luce.
U duttore Michael Hamblin di a Harvard Medical School hè un ricercatore di punta in terapia di luce chì hà participatu à più di 300 studii è prove di fototerapia. Ancu s'ellu ùn migliurà micca i risultati, u duttore Hamblin crede chì l'usu eccessivu di a terapia di luce hè generalmente sicuru è ùn causerà micca danni à a pelle. [3]
Cunclusione: A terapia di luce coerente è quotidiana hè ottimale
Ci sò parechji prudutti di terapia di luce è ragioni per aduprà a terapia di luce. Ma in generale, a chjave per vede i risultati hè di aduprà a terapia di luce u più constantemente pussibule. Idealmente ogni ghjornu, o 2-3 volte à ghjornu per punti problematici specifici cum'è l'herpes labiale o altre condizioni di a pelle.
Fonti è Referenze:
[1] Avci P, Gupta A, et al. Terapia laser (luce) à bassa intensità (LLLT) in a pelle: stimulazione, guarigione, restaurazione. Seminarii in Medicina è Chirurgia Cutanea. Marzu 2013.
[2] Wunsch A è Matuschka K. Un studiu cuntrullatu per determinà l'efficacia di u trattamentu cù luce rossa è vicinu à l'infrarossu in a suddisfazione di i pazienti, a riduzione di e linee sottili, di e rughe, di a rugosità di a pelle è di l'aumentu di a densità di u collagene intradermicu. Fotomedicina è chirurgia laser. Febbraiu 2014
[3] Hamblin M. «Meccanismi è applicazioni di l'effetti antiinflamatori di a fotobiomodulazione». AIMS Biophys. 2017.